Hyvää juhannusta! Mitäs meinaatte tänään tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Meillä lähti mies ja poika muutamaksi tunniksi tonttia raivaamaan ja kunhan he sieltä saapuvat, me lähdetään kauppaan. Sitten anoppilaan syömään, jonka jälkeen rantaudutaan kotiin kera miehen nuorimman veljen.

Myöhemmin mennään läheiselle mökille, jonne kokoontuu isäntäväen lisäksi myös miehen keskimmäinen veli perheineen. Grillataan, saunotaan, uidaan (ne ketkä uskaltautuu).

"Tytöt" ehdotti että jätettäis lapset miesten hoitoon ja mentäis käymään rannassa olevassa ravintolassa muutamilla. En tiedä, ensin innostuin mutta en enää. Ehkä menen kuitenkin seuraksi juomaan vaikka limpparia :).

Huomenna tehdään grillin kanssa hampurilaisia kun esikoinen niin toivoi :)

Mulla siivouspvä tänään..sit jos sää sallii,niin käyn hölkkäämässä..mä oon yksin,kun tyttö on maalla sukuloimassa..enkä muutoinkaan ois juhannusta viettäny mitenkään,vaik ois tyttö ollukin kotona.. =)

Alkuperäinen kirjoittaja CousCous:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Kotona täälläkin juhannusta vietetään. Kalaa pitäisi savustaa ja grillata, kohta menen tekemään esikoisen kanssa kakun (valkosuklaa-dajm-kakku :p )

Ystävällisesti vilauttaa reseptiään hän...? :whistle: =) :flower:

Valkosuklaa-daimkakku

Pohja:

300 g Rainbow'n tummia täytekeksejä muruina tai muita tummia keksejä
75-100 g margariinia tai voita sulatettuna

Täyte:

2,5 dl Flora vispiä tai muuta kermaa
1 levy Pandan valkosuklaata (130 g)
250 g maitorahkaa
1 dl sokeria
2 tl vaniljasokeria
4 liivatetta
2 rkl sitruunamehua
1,5 isoa daimia murustettuna

Olen tätä ennenkin tehnyt, aivan ihanaa :p

Poika lähti äsken isänsä luo ja mulla on eka vapaa viikonloppu miesmuistiin. Katsotaan mitä ilta nyt sitten eteen tuo.... Voi olla, että menen rilluttelemaan tai sitten vaan nukun koko päivän ja illalla toljotan telkkaa... Teen kerrankin ihan vaan sitä mitä huvittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja CousCous:
Kotona täälläkin juhannusta vietetään. Kalaa pitäisi savustaa ja grillata, kohta menen tekemään esikoisen kanssa kakun (valkosuklaa-dajm-kakku :p )

Ystävällisesti vilauttaa reseptiään hän...? :whistle: =) :flower:

Valkosuklaa-daimkakku

Pohja:

300 g Rainbow'n tummia täytekeksejä muruina tai muita tummia keksejä
75-100 g margariinia tai voita sulatettuna

Täyte:

2,5 dl Flora vispiä tai muuta kermaa
1 levy Pandan valkosuklaata (130 g)
250 g maitorahkaa
1 dl sokeria
2 tl vaniljasokeria
4 liivatetta
2 rkl sitruunamehua
1,5 isoa daimia murustettuna

Olen tätä ennenkin tehnyt, aivan ihanaa :p

muistathan merkitä lähdetiedot. Tämä resepti on kopioitu hellapoliisin sivuilta.

Yhteistyössä