Hyvää juhannusta! Mitäs meinaatte tänään tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en oikeastaan tiedä :o

SAATTAA olla että naperot menee yökylään tänään ja me mentäis istumaan iltaa miehen kaverille ja sieltä tultais kaksin kotiin saunaan ym :whistle:
Mut ehkä murut kuitenkin jää kotiin ja niiden kanssa ollaan ja grillataan ja saunotaan :wave:

Mä vietän mahani kanssa vuodelepoa sohvalla, kunhan nyt ensin käydään mökillä äidin herkuilla päivällä, lapset jää sit mun siskon matkaan juhannusta viettämään ja me tullaan kotia ja mies ajatteli ajelevansa moottoripyörällä jonnekin, jos sää vain sallii. Mä jatkan taas makailua karkit ja telkkari seuranani.

180px-Midsummer_bonfire_in_Pielavasi%2C_Finland.JPG

HYVÄÄ JUHANNUSTA !!

Anoppilassa käydään.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja CousCous:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Kotona täälläkin juhannusta vietetään. Kalaa pitäisi savustaa ja grillata, kohta menen tekemään esikoisen kanssa kakun (valkosuklaa-dajm-kakku :p )

Ystävällisesti vilauttaa reseptiään hän...? :whistle: =) :flower:

Valkosuklaa-daimkakku

Pohja:

300 g Rainbow'n tummia täytekeksejä muruina tai muita tummia keksejä
75-100 g margariinia tai voita sulatettuna

Täyte:

2,5 dl Flora vispiä tai muuta kermaa
1 levy Pandan valkosuklaata (130 g)
250 g maitorahkaa
1 dl sokeria
2 tl vaniljasokeria
4 liivatetta
2 rkl sitruunamehua
1,5 isoa daimia murustettuna

Olen tätä ennenkin tehnyt, aivan ihanaa :p

muistathan merkitä lähdetiedot. Tämä resepti on kopioitu hellapoliisin sivuilta.

Sieltä olen monet ihanat kakkuohjeet saanut! Ja nyt varsinkin nämä hyydytetyt kakut ovat lemppareita kun on niin helppo tehdä!

Nyt ekaksi siivotaan. Puolet olisikin jo tehty siitä urakasta. Myöhemmin on tarkoitus grillata, käydä tekemässä saunavastat ja saunoa oikein pitkän kaavan mukaan. Illaksi on varattu herkkuja. Yö on ainakin suunnitelmissa viettää teltassa vaikkakaan ei omaa pihapiiriä kauemmaksi lähdetä. :p

Käydään tossa meidän kerrostalon pihassa grillaamassa ja jos sää sallii niin syödään myös ulkona. Sit illemmalla saunaan. Sen jälkeen pelaan varmaan tytön kans tota uutta jääkarhu-kimbleä(oli yli kiva!)syödään raffeleita ja juodaan limsaa :p Mies tulee mukaan peliin tai sit se pelaa wowia ja juo kaljaa :xmas:

Yhteistyössä