Hyvää huOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja miehen puhelimen herätyskello teki taas temput, eikä herättänyt. Huomenna se saa kunnollisen herätyskellon, kun on aikaa käydä ostamassa sellanen. Mä menen kyllä vielä takasin nukkumaan tytön kanssa, kun mä en pärjää 6 tunnin unilla, illalla pitäs jaksaa töissäkin jotain :D

Tiistaita vaan..
Luminen aamu,miksä sen hienompaa..hiukan valoa antaa tuo pienikin lumikerros.
Kerkesin nakkelemaan mattoja ulos ja näin ollen laittaa siivouksen alulle.Kohta perillisiä herättämään ja sit töihin.

Voiskohan tästä tulla hyvä päivä=)

Päivää! Olo on kuin olisin jäänyt jyrän alle. :D Itse aiheutettua, meillä kävi eilen kotihieroja.
Nyt väsyttäis ihan eri paljon, mutta pakko vaan skarpata ja lähteä kohta viemään poika kouluun. Ja tietty sitten itse töihin.

Huomenta, miulla on huono aamu. : /
Moneen yöhön en ole nukunut hyvin yskän ja nuhan takia, tänään mentävä töihin
1 1/2 tuntia aikaisemmin kokouksen takia. Kuhan jaksaisi taas jotenkin tämän tavallista
pitemmän työpäivän. :|

Huomenta!

Tänään iltavuoroon. Mitenkähän jaksaa, kun väsyttää jo nyt eikä oikeen oo päikkäreihin mahkuja..vaan kaipa se menee kun vaan riittäis tekemistä.

Paranemisia kipeille, ja tsemppiä PinkLilylle työnhakuun!
Mukavaa tiistaita kaikille!!

En tiiä sun koulutusta, mutta joku lisäkoulutus, josta harjoittelua potentiaalisessa työpaikassa vois auttaa. Ajattelisin että sun pitäis päästä jo "näytille" ei pelkän luurin päähän.

Ystäväni oli valmistumisen jälkeen työttömänä oikeastaan koko ajan, oli mummollaan kaupassa töissä silloin tällöin. 3,5v päästä hankki lisäkoulutusta (joku lyhyt kurssi ja työharjoittelun kautta jalka oven väliin). Mäkin olin jo epätoivoinen kun ei se saanut mistään töitä eikä erottunut hakijoista. Nyton ollut 2 vuotta seillä, vakipaikkaa ei tosin vielä...

Yhteistyössä