HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta Huomenta. Heräsin taas klo 4,20, kun miehen kello soi.
Työharjoitteluun suunnistan klo 7 jälkeen. Vielä tämän päivän jälkeen 3 päivää ja sit on LOMA.

images

Huomenta kaikille. Aamukaffetta juon ja yritän käynnistää tätä päivää.

Ensin yliopistolle muokkaamaan esseetä. Sen jälkeen sairaalaan katsomaan lastani. Siinä menee tämä päivä.

Huomenta allihuuppa!

Jäi hetki luppoaikaa ny aamulla, kun menenkin autolla duuniin.. poika on kipeenä ja pitää varmaan tulla aiemmin kotiin, että mieskin pääsee töissä pistäytymään.

Ihanan pirtsakka tuo poika onneks on, vaikka jo aamulla oli 38.4° kuumetta. Greippi tossa pisteltiin naamariin ja hymy on naamalla :)

Mukavaa päivää!

Aamuja.

Täällä nukuttiin yllättävän pitkään (07.30) ja yllättävää on myös, että tunnen itseni kohtalaisen pirteäksi :)

Tänään mennään yhdelle sukulaiselle kylään. Se oli kasannut mulle kassillisen kirjoja, kun ovat muuttamassa eikä kuulemma tarvitse niitä enää. En malta odottaa, sillä kun on tunnetusti hyvä maku luettavan suhteen. :)

Kaverin lapselle pitäisi myös löytää synttärilahja ensi sunnuntaiksi. Onneksi 2v tyttö ei ole kovin vaikea lahjottava ;)

Huomenta!!!

Mun flunssa tuli takaisin! :mad: Mä olen nyt kolmatta viikkoa salilta pois ja alkaa tuleen jo vieroitusoireita :D

Uudet sali- ja spinningkengät huutelee kovasti tuolla eteisessä.

Yhteistyössä