Hyvää huomenta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kepsis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heräsin alle puoli tuntia sitten! Miehän olen ihan holtittomaksi mennyt. Hyvää huomenta sinne myös. Pari tuntia aikaa rustailla opiskelujen parissa, sitten Ystävien kokous kutsuu hiljentymään.

kävin katsomassa netissä, sivistyin taasen, aika pieni yhteisö suomenkin mittakaavassa, mutta varmaan sitäkin sitten tiukempi.

Ei se ole tiukka tai kiinteä missään suhteessa, mutta pysyy kasassa ehkä juuri siitä syystä, ettei mitään pakoteta kellekään. Pieni on siksi, ettei kovin moni halua sitoutua rehellisyyteen, yksinkertaiseen elämään jne. vaikkakin säännöt ovat ennemminkin ohjenuoria.

Minulle hiljentyminen tekee hyvää ja suorastaan addiktoi. Haluan myös oppia enemmän rauhantyöstä, joka toi Nobelinkin kveekareille hyvin pian 2. Maailmansodan jälkeen.

Ei se ole tiukka tai kiinteä missään suhteessa, mutta pysyy kasassa ehkä juuri siitä syystä, ettei mitään pakoteta kellekään. Pieni on siksi, ettei kovin moni halua sitoutua rehellisyyteen, yksinkertaiseen elämään jne. vaikkakin säännöt ovat ennemminkin ohjenuoria.

Minulle hiljentyminen tekee hyvää ja suorastaan addiktoi. Haluan myös oppia enemmän rauhantyöstä, joka toi Nobelinkin kveekareille hyvin pian 2. Maailmansodan jälkeen.

joo tuostakin luin tuolta että nobel on heille myös myönnetty. jännä, ei tuon kaltaista kauheemmin nykyään tule vastaan.

huomenta :)
meillä on herätty kärttysissä tunnelmissa (mies nousee aina väärällä jalalla kun herää kissan mekkalointiin ja pojan sängyssä pyörimiseen) ja nyt koitan pitää rauhan maassa jottei ala sunnuntai riitelyllä

Huomenia vaan :)! Testosteroniryhmä on hurjalla älämölöllä suuntautumassa ulos suksimaan ja tuosta poukkoilusta päätellen eteiseen ei ole mitään asiaa ihan äkkisiltään - sen verran päätöntä kohkaamista sieltä kuuluu... Arkeen yritetään tässä laskeutua hiljaksiin....

Huomenta vaan!
Mikähän lie iskeny kylkeen, pistää koko ajan, aiaiaiai...Ei oikeen tiiä missä asennossa pystyis olemaan.
Pitänee vaatia hierontaa :)
Huomenna meen hiusalan opinnäytetyöhön malliks, eli saan päänvärjäyksen, ilmaseks :)
Pikkuisen jänskättää, se kun ne ottaa kuvia ja mie en tunnetustikaan mikään hirmu edustava ole ja toisekseen, mitä väriä ne keksii päähän läntätä. Kuulemma muutoksen pitää näkyä..:eek:

Yhteistyössä