K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
tsemppiä opiskeluun, jäi vähän harmaan peittoon tuo ystävien kokous kutsuu hiljentymään.
Kveekareiden hartaus. Kutsuvat itseään Ystäviksi ja jumalanpalveluksia ei heillä ole.
kävin katsomassa netissä, sivistyin taasen, aika pieni yhteisö suomenkin mittakaavassa, mutta varmaan sitäkin sitten tiukempi.
Ei se ole tiukka tai kiinteä missään suhteessa, mutta pysyy kasassa ehkä juuri siitä syystä, ettei mitään pakoteta kellekään. Pieni on siksi, ettei kovin moni halua sitoutua rehellisyyteen, yksinkertaiseen elämään jne. vaikkakin säännöt ovat ennemminkin ohjenuoria.
Minulle hiljentyminen tekee hyvää ja suorastaan addiktoi. Haluan myös oppia enemmän rauhantyöstä, joka toi Nobelinkin kveekareille hyvin pian 2. Maailmansodan jälkeen.
Huomenta!
Ihana aamu ollut, niin rauhallinen =)
Ainoa negapuoli on, että mun silmäpussit on megalomaaniset. Liikaa kapriksia illalla![]()
![]()
kiva kun aamu lähtenyt rullaamaanjaa minkäs kanssa tuli kapriksia syötyä ?
![]()
Ounouuu, en tykkää!:snotty: Toivottavasti täällä ei ole ihan vesikeli. En kyllä uskalla avata verhoja ja kurkata ulos, totuus paljastuu.Huomenta!! Vettä tihuttaa ja lumet sulaa![]()
Jeij!!!
![]()
Kuule suoraan purkista, ilman lisukkeita... eiks oo noloo![]()
Ja palanpainikkeeksi vettä - on mulla köyhät eväät
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;22858171:Ounouuu, en tykkää!:snotty: Toivottavasti täällä ei ole ihan vesikeli. En kyllä uskalla avata verhoja ja kurkata ulos, totuus paljastuu.![]()
Mä luulen kans että tuo ois viisainta.takas sänkyy ja peitto niskaan![]()