Hyvää huomenta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tyyne Inkeri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tyyne Inkeri

Aktiivinen jäsen
15.04.2009
1 002
0
36
tässä oottelen kahvia ja samalla selaan uutiset. Lehti luetaan sitten kahvin seurana.
Aurinko paistaa hiki tuli lenkillä vaikka aamusta kävin. Mustikoita metsä sinisenä :p
Remppa jatkuu ja matot odottaa pesua :D
Mitäs teillä ohjelmassa näin perjantaina?

huomenta juu. oli pakko tulla koneelle etten nukahda..menin nukkuu vasta kahen jälkeen ja vauva päätti ettei väsyttäny enää 6 aikaan. |O onneks yleensä nukkuu hyvin ettei oo vielä kertyny univelkaa niin jaksaa tämmösiäkin öitä. on se vaan niin ihana pieni. :heart:

ei oo suunnitelmia..kunhan tää nukahtaa uudelleen niin meen takas nukkumaan. :xmas:

Huomenta!
Kahvia hörpin toista mukillista parhaillaan.

Mie en tiiä, vähänon alkanut yskittää... jo muutaman päivän ajan, ja pientä flunssan oirettakin on.
Mie en haluaisi uskoa, mutta... Tuleeko siinä sikainfluenssassa kovat oireet, vai voiko päästä ihan melko pienelläkin oireilulla taudin läpi? Vai paraneeko se ollenkaan ilman lääkitystä?
Joo, ehkä mie oon vauhko, mutta vajaa viikko... tai siis just nyt tasan viikko sit, olin lentokentällä, ja sieltähän se herkkään tarttuu jos on tarttuakseen - kuvittelisin :ashamed:

Tänään ois tarkoitus vähän siivoilla ja illalla pitäs kauppaan... siis en mie nyt ihan oikeesti usko,että tää mitään sikatautia on... kunhan tavan kesäflunssan poikanen iskenyt.

Lisäys: Ja just muistinkin, että siinä sikaflunssassa piti tulla kuumekin, sitä mulla ei oo.

a010.gif
Aurinkoista perjantai huomenta!
Mies lähtenyt töihin, lapset nukkuu, itse syön aamupalaa ja luen Turun Sanomaa.
Leivoin äsken litran sämpylätaikinan. Ja nyt on sitte hyvää tuoretta ja lämpimiä sämpylöitä. :p Kaupassa pitäs käydä.
Pyykkikone pyörii, iltapäivällä lähdetään mökille. :)

Mukavaa viikonloppua kaikille!
s025.gif

Huomenia!

Hitto kun väsyttää..tänä aamuna heräsin eka kerran joskus vähä jälkeen 5 siihen kun esikoinen huutaa vessassa äitiä. Oli menny kakalle ja tarvis kuulemma apua..tosin ei ollu ees kakkaa tehny vaan luki siellä akua :headwall:

Sen jälkeen sitten pyörinkin enkä meinannu saada unta enää kun esikoinen kömpi viereen ja heilui siinä siihen asti ku mies lähti töihin. Sittenpä esikko meni omaan sänkyynsä kuulemma, vaan tullakseen kohta kuopuksen kans takas meijän sänkyyn. |O

Väsyttää :snotty: :snotty:

Huomenta!

Tänään mennään allekirjoittamaan esteettömyystodistus.
Vauveli potkii kovasti masussa.
Menen tänään kaupungille, jos löytyisi vauvalle jotain kivaa vaatetta. Ja sitten kampaajalle. On niin onnellinen olo. :heart: