HYVÄÄ HUOMENTA MAMMAT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sisukasmami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sisukasmami

Aktiivinen jäsen
17.01.2007
6 917
0
36
mitenkäs on aamu lähteny känytiin? meillä hyvin, poika söi peräti aamupalaa ennen kuin lähti eskariin =)
minä juon rauhassa kahvia, tyttö nukkuu vielä ja sitten lähdemme shoppailemaan kun neiti malttaa herätä =)

mitäs muilla ohjelmassa tänään?

Huomenta vaan!
Ihana aamu, kaikki sujui hienosti, ekaluokkalainen meni tänään ensimmäistä kertaa kaverin kanssa kahdestaan pyörällä kouluun, ja kaikki sujui hienosti, soitti juuri :D kuopuksellakin tänään tarhapäivä, ja juuri tehtiin uusi hoitosopimus, käy vaan 10päivää kuussa tarhassa, kun mä nyt olen kotona, työttömänä.. ainut huoli on se, että löytyyköhän mulle koskaan mitään :/ muuten on oikein aurinkoinen aamu :D

Huomenta!
Kiitos, hyvä on ollut aamu. Tyttö söi reippaasti ison annoksen puuroa aamupalaksi (jee, hurraa) ja sen kunniaksi saa hetken katsella Teletappeja. Tässä kun iste kahvikupin voimalla herää, niin aletaan järkkäämään paikkoja ja sitten ulkoilemaankin. Itsellä neuvola-aika aamupäivällä ja mummo tulee tytön kanssa siksi aikaa. Että ihan mukava päivä tiedossa.

mulla 2 vanhinta lähti kouluun ja kuopus nukkuu vielä isin kainalossa. kohta tulee naapurin 2 lasta täksi päiväksi hoitoon (ett hän pääsee töihin) ja vettä sataa |O |O
mennään kuitenkin puistoon,ainakin sisälle leikkimään..

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Huomenta vaan!
Ihana aamu, kaikki sujui hienosti, ekaluokkalainen meni tänään ensimmäistä kertaa kaverin kanssa kahdestaan pyörällä kouluun, ja kaikki sujui hienosti, soitti juuri :D kuopuksellakin tänään tarhapäivä, ja juuri tehtiin uusi hoitosopimus, käy vaan 10päivää kuussa tarhassa, kun mä nyt olen kotona, työttömänä.. ainut huoli on se, että löytyyköhän mulle koskaan mitään :/ muuten on oikein aurinkoinen aamu :D

kyllä työtä tekevälle löytyy =) yrität vain sinnikkäästi, peukkuja :hug:

Huomenta!tyttö lähti tossa kasilta kouluun,mä yritän heräillä tässä aamukahvin kera..Täälläkin sataa vettä ja taisin kuulla ukkosenkin..viimeinen kesälomavko puolessa ja ens ma paluu töihin :kieh: :kieh: |O

Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Huomenta vaan!

kyllä työtä tekevälle löytyy =) yrität vain sinnikkäästi, peukkuja :hug:

juu, lupaavia vastauksia tuli kyllä, ku laitoin rehtoreille sähköpostia :D opettajan sijaisuuksia siis kyttäilen... yks opekaveri sanoi ihanasti, että kyllä ne vanhimmat ja raihnaisimmatkin jaksaa pari viikkoa, ja sitten alkaa sijaisuuksia tulla :D

Huomenta!
Hyvin on aamu sujunut :) Esikoisen kanssa ollaan herätty. Kuopus vielä nukkuu. Kovin on sateisen näköistä, ei sillä eipä tuo haittaa vaikka vettä tulisikin alas. =)
Hauskaa päivää kaikille! :wave:

huomenta!

mulla on olo kun rapulaisella, väsyttää niin paljon. piti illalla valvoa ja kattoa c.s.i miami ennenkun rupesin nukkumaan, eikä uni tullu heti... ja tänä aamuna junnu heräs jo puol seittämän aikaan. onneks malttoi katsoa lastenohjelmia hetken niin sain kahvit juoda rauhassa. esikoinen heräskin sitten vasta 8 aikaan...

tänään ohjelmassa pyykinpesua ja siivousta. että sellaista perus keskiviikkoa tänne. :D

Huomenta..meillä on taas aamujen aamu :( Jostain syystä pikkanen heräs ziljoona kertaa yöllä ja nyt väsyttää pirusti. Puurot palo pohjaan,keitin aamukahvit pöydälle ja kaikki menny muutenkin "putkeen". Täällä huudettu ja itketty jo muutamaan otteeseen,tavarat hukassa ja virta ihan loppu. Päätä särkee ja turpee olo. Mutta jotain hyvääkin..meillä on ihme kyllä siistiä joten ei tarvii ensimmäiseks ruveta siivoilemaan :) :) Kylllä se tästä..iltapäivällä lähetään uutta sohvaa kattoo ;)

Huomenta vaan kaikille...
Laitoin ekaluokkalaisen kouluun, oli tosi innokas lähtemään! Mun vanhemmat tulee kohta ja lähdetään viisiveen kanssa käymään mun siskon luona. Tilasin itselleni hieronnan ja yritän katsoa tänään mitä laitan suuhuni. Tavoitteena terveempi olemus!
Yks asia mua harmittaa, ja pistää mietteliääksi. Mun nimittäin piti olla duunarinainen eikä kotiäippä...ja kun en pysty lähtemäänkään tältä paikkakunnalta mihinkään missä ois töitä, kun perhe harittaa vastaan. Että kotirouvan arkea... :D

Good morning B)

Koululaiset saateltu kouluun tai siis esikko meni edeltä ja keskari sekä kummiplikkani (joka aamuhoidossa meillä) saateltu eskariin =)

Kuopuksen kera ulkoiltu ja aamun juna käyty asemalla katsomassa, poika siis mieletön juna-fani :D

Siivottu ois myöskin joten hetki aikaa itelle välillä =)

Hyvinhän tuo on lähteny aamu käyntiin. Kerrankin kun oisin saanu nukkua niin ei nukuttanu ja nousin klo 8 ylös, soitin päiväkotiin että poika viettää vapaapäivää. Poika oli mamman ja papan luona yötä ja on heillä vieläkin.
Selasin sitten IKEAn kuvaston ja kuolasin kaikkea mahdollista.
Kauhee autokuumekin on iskenyt ja nyt tässä autoja katselen netistä.
Siivotakin pitäis ennen pojan kotiin tuloa. Päivällä tulee naapurin poika tänne leikkimään. Ihastui Vilin isoon huoneeseen :D

Yhteistyössä