hyvä turvaistuin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mami

Vieras
Mitä turvaistuinta suosittelisitte?
Kun pitäis koht siirtyä tosta kaukalosta turvaistuimeen, mut kavereilta oon vaan kuullu huonoja kokemuksia niiden hommaamista turvaistuimista!
Niin ja sen pitäis olla sellanen, että sen sais selkä menosuuntaan!

Kannattaa käydä liikkeissä katselemassa ja kokeilemassa istuimia. Mekin oltiin ostamassa cosmicia mutta kun ei mahtunut meidän autoon.. Tai istuin mahtui mutta etupenkillä ei oisi enää mahtunut istumaan =)
Ostettiin sitten Brio zento ja tyytyväisiä ollaan oltu!

Meillä Britaxin secura. Pelkästään selkämenosuuntaan oleva istuin. hts en suosittele pienelle lapselle. Siinä olkavyöt leveellä ja ketterä lapsi tulee niistä tosi helposti irti.

Toi Graco ilmeisesti hyvä ja suosittu. Mutta silloin kun me ostettiin istuin niin gracolla olla jossain testissä tullut se tukijalka selkänojasta lävitse. Joten ei uskallettu ostaa....

Kunhan poika joskus kääntyy kasvotmenosuuntaan vaihdetaan britaxin kasvot menosuuntaan olevaan turvaistuimeen.

Tämä nyt voi olla vain miun henk. koht mielipiteeni. Mutta itse en ikinä ostaisi sellaista istuinta mikä käy molemmin päin. Koska silloin on jostain turvallisuusseikasta jouduttu pakostakin tinkimään.
Tarkoitan että jos istuin on vain tiettyyn syyntaan asennettavissa niin ón voitu keskitty juuri sen matkustussuunnan turvallisuuten 100%

Ja mitä minä olen verrannut noita molemmin päin käyviä istuimia ja vain tietyin päin käyviä niin ainakin minun silmiini nämä vain yhteen suuntaan käyvät näyttävät ja tuntuvat paljon järeämiltä.

Tietysti merkki ja malli vaikuttavat. Mutta nämä ovat minun omia näkemyksiäni ja kokemuksiani

Yhteistyössä