Hyvä Tuomas joulun tuopi..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fleur de la Cour

Vieras
Se on tänään sitten se päivä kun joulun vietto saa alkaa. Mulla onkin jo koti siistinä, joulukoristeet tosin on vielä osa kaapissa en ole jaksanut kaivaa esille kaikkea. Kaupasta en tarvitse enää kuin kermaa ja kalakauppiaalta lohifilen ja mätiä. Suklaakakusta puuttuu päällinen ja ruokaakin toki laitellaan aatonaattonakin vielä, mutta muuten saa joulu tulla, kuusikin ostettiin jo eilen. Jotenkin se vaan joka joulu kaikki loksahtaa kohdilleen, vaikka kuinka olis kiire, vaikka kuinka olis harmia matkassa ja vaikka kuinka väsyttäis.

Meillä juhlitaan tänään nimppareita, ja kevennyksenä:
voi sitä hämmästystä kun poika kuuli että sedällä on kanssa nimpparit - kuinka voi olla samana päivänä ? ;)

Jo on joulu alkanut, kun äiti istuu koneella ja syö suklaata. Kaikki siivoamatta vielä, mutta koristeet on kuusta lukuunottamatta laitettu... Kerkiäähän tuota vielä...

Alkuperäinen kirjoittaja VIERAS:
Meillä juhlitaan tänään nimppareita, ja kevennyksenä:
voi sitä hämmästystä kun poika kuuli että sedällä on kanssa nimpparit - kuinka voi olla samana päivänä ? ;)

Nättejä nuo vanhat nimet..

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Jo on joulu alkanut, kun äiti istuu koneella ja syö suklaata. Kaikki siivoamatta vielä, mutta koristeet on kuusta lukuunottamatta laitettu... Kerkiäähän tuota vielä...

Hyvä jos kerkiää, minä odottelen tässä kahvikupposen kanssa miestä kotiin kun menen itse vielä iltavuoroon. Voisin ehtiä hiukan koristella tässä kohta, mutta kun niin nyt silmiää kirveltää vielä eikä vaan aukee kun on juotuna vasta yksi mukillinen kaffeeta..

Meillä on kaikki valmista joulun tulla. Niinpä voin tässä hyvällä omallatunnolla istuskella ja hörppiä glögiä
w015.gif

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Alkuperäinen kirjoittaja .:

Hyvä jos kerkiää, minä odottelen tässä kahvikupposen kanssa miestä kotiin kun menen itse vielä iltavuoroon. Voisin ehtiä hiukan koristella tässä kohta, mutta kun niin nyt silmiää kirveltää vielä eikä vaan aukee kun on juotuna vasta yksi mukillinen kaffeeta..

Venähtänyt "kahvitauko" täälläkin. Onneksi ei tarvitse töihin lähteä, niin kerkeää siivoilla milloin vaan. Tosin nuo pienimmät on niin innokkaita apulaisia, että helpommalla ja ennen kaikkea nopeammin selviän, kun odotan miehen kotiin lapsia vahtimaan. Luutuaminen varsinkin on pienille aivan ykkös puuhaa... No sen pienimuotoisen tsunamin voi varmaan helposti kuvitella... Jotain pitäisi nyt varmaan kuitenkin jo lähteä aloittamaan.

Yhteistyössä