T
turcusse
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vakkari:Linnankatu 3 tai blanko!
Linnankatu 3 taitaa olla heinäkuun kiinni, ainakaan lounasta ei tarjoilla lainkaan. Eli huonosti taitaa mennä sillä paikalla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vakkari:Linnankatu 3 tai blanko!
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Linja-autoasemalla Hesen vieressä se pihvipaikka, en muista nimeä. Sairaan hyvä ruoka.
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Linja-autoasemalla Hesen vieressä se pihvipaikka, en muista nimeä. Sairaan hyvä ruoka.
http://www.parilla.fi/turku/idea.html
Parillaa vissiin tarkoitit? Ei se kyllä mun mielestäni kuulu Heseen mitenkään? Musta siellä ei kylläkään ollut mitenkään kovin hyvää ruokaa :/ .
Trattoria Romanastakaan en tykännyt. Ruoka oli ihan ok, mutta se henkilökunta oli jotenkin kummallista. Laskut läiskäistiin vaan pöytään kysymättä edes jälkiruokatoiveita. Ja yksi henkilö seurasi meitä koko ajan, kun alettiin pukea takkeja päälle. Tuli jottenkin sellainen olo, että kohta se tuuppii meidät ulos, oli takki päällä tai ei. ja oltiin isolla porukalla syömässä.
Pikku-Torre on meidän suosikki, mutta kannattaa varmistaa, ettei sinä iltana ole Englannin valioliigan otteluita. Se on silloin ihan täynnä futisfaneja ja ruokarauha on aika kaukana.
Alkuperäinen kirjoittaja turcusse:Mutta ok, te tykkäätte Hesepaikoista ettekä aidosta italialaisesta Trattorio Romanasta; jokainen tyylillään. Kyllä mua ihmetyttäis jos pidettäis samoista paikoista jos sä kehut Parillaa....
Alkuperäinen kirjoittaja turcusse:Kyllä se kuuluu Heseen ja on saman omistajan. Ja vessat on todellakin yhteiset. Siinä yläkerrassahan yritettiin lanseerata sitä HESEhotellia, mutta homma ei toiminut, eikä sillä Parillallakaan hyvin mene.
Mutta ok, te tykkäätte Hesepaikoista ettekä aidosta italialaisesta Trattorio Romanasta; jokainen tyylillään. Kyllä mua ihmetyttäis jos pidettäis samoista paikoista jos sä kehut Parillaa....
Totta, Torren unohdin! Aivan mahtava paikka. Siellä tulee käytyä katsomassa jalkapalloa, mies tietty useamin kuin minä. Iltaisin siellä onhyvät DJ:t ja kiva tanssia. Eli jos joku tärkeä peli tulossa, niin tuokarauhaa ei ole. Mutta erittäin hyvät ruuat!
Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:Kukaan ei ole ehdottanut Foijaa. Se on ainakin tunnelmallinen kahdenkeskiselle illalliselle.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja turcusse:Mutta ok, te tykkäätte Hesepaikoista ettekä aidosta italialaisesta Trattorio Romanasta; jokainen tyylillään. Kyllä mua ihmetyttäis jos pidettäis samoista paikoista jos sä kehut Parillaa....
Ettei vaan Trattoria Romanan omistaja siellä kirjoittelisi??Luin netistä arvosteluja ko. paikasta, ja ruokaa kehuttiin kaikkialla todella hyväksi, mutta monesti mainittiin kyllä paikan ahtaus ja se, että siellä on paljon ihmisiä=paljon melua. Ja jossain sanottiin,että puhelimeen ei siellä vastailla, että tuli heti mieleen, että uskaltaako sinne mitään varausta soittakaan... :/
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Onneks me tykätään S-paikoista, ei ole tämmöistä ongelmaa...
Alkuperäinen kirjoittaja toinen turkulainen:Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Onneks me tykätään S-paikoista, ei ole tämmöistä ongelmaa...
Juntit. Niitähän on maa täynnä. Bnukset ja bonukset. Niin väsynyttä. Ja nautaa myydään lampaana ja possua karitsana. Eikä maistu miltään. Ei haise, ei maistu eikä tunnu. Mutta bonukset saa! Jee!