P
Päällikkö
Vieras
Te naiset,kun ulisette ja voihkitte,niin hankasalmen pojat-
luulee olevansa tosi casanovia ja tyydyttäneensä naisen.
luulee olevansa tosi casanovia ja tyydyttäneensä naisen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rakastaja:Minulla taas on sellainen tilanne, etten pidä itseäni kovin hyvänä rakastajana, enkä ole koskaan väittänyt olevani sellainen, mutta moni nainen on kehunut, että olen paras ja taitavin rakastaja, joka heillä on koskaan ollut. Ehkä siksi, etten pidä itseäni mitenkään ihmeellisenä, keskityn täysin tuottamaan naiselle nautintoa juuri sellaisella tavalla, josta hän eniten nauttii. Jollekulle se on pitkä esileikki kieli- ja käsileikkeineen, jollekulle toiselle raju pano vaatteet päällä ilman mitään esileikkejä, kaikki riippuu jokaisesta yksilöstä ja tämän haluista. Naista oppii kyllä tuntemaan, hänen kehonkieltään ja tarpeitaan. Naisen nautinto on minulle aina tärkeintä, joskin monille naisille nautinto tulee siitä, että "otan hänestä oman nautintoni" määrätietoisesti. Toiset haluavat hellempää. En tiedä, olenko hyvä rakastaja, mutta pyrin oppimaan koko ajan paremmaksi.
Voit olla kyllä hyvä naimaan, mutta jos teet sen rakkaallesi tunteella, niin ei sinun tarvitse olla sirkusammattilainen, vaan ihan vain perustyyppi. Naisen tyydytetty elämä on tunnetta, turvallisuutta ja ennustettavuutta. Se on ilosanoma, meille kaikille perusmiehille.
Alkuperäinen kirjoittaja Rakastaja:En tiedä, tekeekö se minusta hyvän rakastajan kaikille, mutta ainakin se on tehnyt minusta hyvän rakastajan niille naisille, joita minulla on ollut.
Ei sinua ainakaan vaatimattomuudesta voi syyttää. En silti tiedä, onko se hyve silloin, kun nainen vasta tarkkailee sinua. Vaikea sanoa mitä hänen päässään liikkuu; hän voi jopa ajatella , että onpa itseensä täynnä oleva tyyppi, mutta kun näyttää olevan noin kiimassa, niin voihan tässä vähän leikkiäkin ja se on sitten siinä. No siinä olikin sitten rakastajan rooli, minulle se on enemmän likaa, koska haluan kulkea tunnetasolla ja rakastelu on vain pieni, joskin "tärkeä" osa yhteyttä. Minulle riittää kivat positiiviset sanat vaikka tästä ihanasta tunteesta voitetun Ruotsin jälkeen, tänään on ollut upea lataus ilmassa, enkä nyt tarkoita mitään siemensyöksyä. Naiset ovat ihania ilman sänkyäkin....
Alkuperäinen kirjoittaja kuulapää;10884641:Joo on noissa naisissakin eroja. Mun nykyiseni, jota rakastan ja jonka kanssa olen valmis viettämään yhteiseloa vielä pitkään, ei ole seksissä mikään jumalatar. Ensinnäkin, 9 kertaa kymmenestä joudun tekemään aloitteen, selvästikin hän haluaa olla se "otettava". Ok.
Esileikki, mitä se on? Pienen lämmittelyn jälkeen hyppää päälle ja ottaa hepistä kiinni ohjaten sen sisään. Se onkin ainut kerta aktin aikana, kun kaluuni kädellään koskee, ellen erikseen pyydä. Siinäpä tuo sitten yleensä hoitaa itselleen tyydytyksen, hyppää pois ja passivoituu.
Ei oikein välitä vastaanottaa hyväilyjä käsillä tai suulla, eikä varsinkaan antaa. On sentään vähän oppinut jo oraaliseksin saamisesta pitämään.
Muutenkin sellainen pimeässä peiton alla-tyyppi, jonka kanssa ei pysty asiasta suoraan, eikä oikein kautta rantainkaan keskustelemaan. Ei siis voi kysyä mikä tuntuu hyvältä, joten se pitää itse arvailla.
Alle vuodessa mitä ollaan yhdessä oltu, ei tietysti vielä niin paljoa toista opi tuntemaan, vähitellen meno muuttuu paremmaksi. Ainakin toivon niin.