Hyvä meikkivoide/puuteri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja xixu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joe Blascoa on kyllä kehuttu, joten aion sitä itekin seuraavaks kokeilla, kaikkea kokeillut, mut oikeaa ei vielä löytynyt. Onko tota Blascon voidetta vaan siis siinä pienessä rasiassa??Onko riittoisa?

Lancome Teint Idole ( kirjoitin kyllä varmasti väärin tuon, mutta eiköhän tosta nyt tolkkua saa )

Mulla on tuota Dream mattea ollut ja se on kertakaikkisen huonoa kun saa koko ajan olla lisäämässä ja jossain välissä päivää alkaa naama olla oranssia pilkkua täynnä..

Täytyy sanoa n. 12 vuoden kokemuksella että Joe Blasco on paras. Yksi rasia riittää joka päiväisessä käytössä n. 9-12 kk. itsellä menee nopeammin kun joudun välillä meikkaa kaksiki kertaa päivässä. Mutta ei sen riittävyyttä tajua ennen kuin itse on kokeillut.

Ei se kuitenkaan perhemarket kamaa ole, että Sokoksesta saa ja monet kosmetologit pitävät valikoimissaan.

mulla on sitä maybelinen vaahtomaista meikkivoidetta, se peittää. mulla on tosi punainen nenä johon ei vaan ole syytä, ja tuo on toiminut. päälle ei tarvitse edes välttämättä puuteria

Mä suosittelen Max Factorin Lasting Performance- meikkivoidetta. Toki monelle siinä se eettisyys tökkää ja se jätetään kauppaan. Mut ei ole varaa mihkään Blascoihin ja Maybelinet on ihan kuraa. Itellä tosi huono iho, punottaa ja finnejä löytyy. Ennen kun ton meikkivoiteen löysin, nii joutu käyttään meikkivoide, valokynä, peitepuikko yhdistelmää. Nyt riittää vaan toi meikkivoide. Max Factorin irtopuuterikin on tosi hyvää.

Alkuperäinen kirjoittaja Mä tykkään:
M Toki monelle siinä se eettisyys tökkää ja se jätetään kauppaan. Mut ei ole varaa mihkään Blascoihin .

Just katoin tuota Wc Ankan laittamaa linkkiä. Jos noilla hinnoilla ei oo varaa, niin milläs sitten? Oli nääs erikoisen edukkaita tuolla.. Laittaisin tilaukseen jos osaisin tilata oikean värin.

Yhteistyössä