Mineraalipuuteri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja all day long
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

all day long

Aktiivinen jäsen
27.06.2006
1 251
0
36
Onkos kukaan hurahtanut nuihin mineraali meikkeihin? Lähinnä tuosta puuterista kokemuksia kaipailisin.
Mulla on hivenen huono iho ja oikein mikään meikkivoide ja puuteri ei tunnu passaavan mulle, että sais kasvoista "siistit" ja yleensä kun olen kaksi kolme päivää peräkkäin meikkivoiteita ym käyttänyt on iho kahta kauheammassa kunnossa.
Voiskohan tuo mineraalipuuteri olla mun kasvojeni pelastus?

Mulla sellainen lumenen uutta sarjaa oleva puuteri. Ei peitä siis yhtään, vaan tekee hyvin luonnollisen ihon. En oikein tykännyt eli lumenen se sininen puuteri on minusta parempi.

se ei ainakaan tuki naamaa :D Ja kyllä siitä apua on. Ja kannattais käydä pari kertaa ihonpuhdistuksessa ja sit käyttää mineraalimeikkejä niin iho tulee parempaan kuntoon

Tuohon en osaa sanoa, mutta muuten kyllä suosittelen. On aivan ihanaa kun ei tunnu kasvoilla ollenkaan. Normipuuteri tuntuu kuivalta maskilta kasvoissa (kokeilin taas vaihteeks), en kyllä enää vaihda mineraalipuuteria pois. Lorealilla ainakin myös se hyvä puoli, ettei tarvitse meikkivoidetta erikseen.

avonin mineraalipuuteri (irtopuuteri)on loistava keksintö. Se tosiaan peittää ihon pieniä epätasaisuuksia eli suurentuneita ihohuokosia mm. eli ihosta tulee tasainen, se että sitä käyttäessä iho saattaa jäädä laikukkaaksi johtuu ihan siitä että sitä pitää vähän opetella käyttämään, eli sudilla kannattaa laittaa ja ihan vähän kerrallaan, jos sudin upottaa mineraali irtopuuteriin, niin kyllä se paikka jää ihan eri väriseksi kuin muutoin. puuteri on koostumukseltaan ihan erilaista kuin normi irtopuuteri, se ei salli korjauksia ihan yhtä monta kertaa näyttääkseen hyvältä.

Yhteistyössä