hyvä maitohappobakteeri vauvalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äippä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äippä"

Vieras
suositelkaa hyvää maitohappobakteeria vauvalle. relatipat olleet nyt käytössä mutta eivät riittävät.

lapsella oli antibioottiripuli, joka parani lääkkeillä mutta nyt pitäisi saada 3kk vähintään maitohappobakteereita jotta suolisto paranisi kunnolla.

mä oon käyttäny gefilus-kapseleita noilla kahella vanhemmalla. tän kolmosen kohalla vedän ite niitä ja juon gefilus-mehua et vauva saa mun kautta niitä. ainakaan toistaseksi ei oo masuvaivaa ollu.

http://www.iherb.com/Nature-s-Way-Primadophilus-Children-5-oz-141-75-g/10270?at=0

Tämä on ihan hyvänmakuinen maitohappobakteeri. 1/2 teelusikallista riittää ja purkista tulee n. 95 annosta. Hinta on vaivaiset 8,30 € ja postikuluineenkin vain n. 10,50€. Kannattaa säilyttää jääkaapista.

Apua tästä tuotteesta on ollut mm. koliikkivauvalle, atoopiseen ihottumaan, ripuliin, yms.

iHerbistä on helppo tilata. Postikulutkin suomeen ovat vain 2,70 - 4 € (riippuen tilauksen painosta) ja tuotteet toimitetaan kotiovelle (jos olet kotona postin saapuessa, muuten viedään postille) n. viikon päästä tilauksesta. Voi maksaa luottokortilla tai esim. Visa Electronilla. Tällä koodilla: MAB036 saa vielä 5 dollaria (3,4 €) alennusta ensimmäisestä tilauksesta kun laittaa sen tilausta tehdessä referral code kohtaan.

Alennuskoodi: MAB036 (arvo 5 dollaria)

Yhteistyössä