L
lounastaja
Vieras
Tietäiskö joku hyvää syömispaikkaa Porissa...ehkä ennemmin sellaista, jossa on hyvät kebabit kuin pizzat. Niin ja syöttötuolikin löytyisi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Rita`s place vähällä raumalla
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Rita`s place vähällä raumalla
Se on VÄHÄRAUMALLA |O
Ja Rita's on paras.
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Joo niin on, anteeks :ashamed: Kato ei o alkuperänen purilainen niin ei taas osannu
Alkuperäinen kirjoittaja lounastaja:Niin ja keskustasta pitäisi löytyä. Kebabille-sivustolta katsoin...millainen paikka on Mevlana?
Alkuperäinen kirjoittaja lounastaja:Niin ja keskustasta pitäisi löytyä. Kebabille-sivustolta katsoin...millainen paikka on Mevlana?
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Joo niin on, anteeks :ashamed: Kato ei o alkuperänen purilainen niin ei taas osannu
No ei hätää, en mäkään oo originelli :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Ilmankos sit ku ootki ihan ihmisen olonen![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lounastaja:Hmm...Junus vai Mevlana?
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Pizzamestarit![]()
![]()
Ja Viuh Vauh, oleks sä porilainen vai?
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Pizzamestarit![]()
![]()
Ja Viuh Vauh, oleks sä porilainen vai?
Jaa olenk mä Porilaine?
Oon mä B) Mut en syntyjäni, jotain rajaa sentäs![]()
Alkuperäinen kirjoittaja DeviLiah:Mut mestareitten kebut perseestä...tukusta tuotua moskaa..yöks! Junuksen ja Mevalanan koosta en osaa sanoo..samaa kokoo..ja kai ne yht hyvii o ;D Junukses must parempi soosi! En muuten tie sit syöttötuolist...kai ny luulis löytyvän
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Rita`s place vähällä raumalla
Se on VÄHÄRAUMALLA |O
Ja Rita's on paras.
Alkuperäinen kirjoittaja essi2008:Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Rita`s place vähällä raumalla
Se on VÄHÄRAUMALLA |O
Ja Rita's on paras.
No empä sanos samaa...pizza oli tosi hyvää, mutta kebab rulla oli yäk :x
Jos tykkää tulisesta ruuasta, mutta musta se oli kamalan makusta. olen syönyt monessa muussa paikassa kebab rullan ja aina on ollut hyvää paitsi ritassa...no makuasioista ei kannata kiistellä :xmas: