Tilasin tuossa "muta"pizzaa iltänä eräänä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Turkkilaisten omistama kebab ja pizzapaikka. Tilasin 2 pizzaa ja mies sanoi sieltä voi mennä puol tunti, on ruuhka. Minä siihen että ei ole niin kiirettä, ei haittaa ja kysyin hinnan valmiiksi, oli 15 euro. Meni aikaa tunti, siihen vielä puoltuntinen. Soitin paikkaan ovatko kenties eksyneet tai onko jotain epäselvyyttä osoittessa. -Ei ole, kuski tuli just töihi, oli vastaus. Nooh pizzat saapu sitten 2 tunnin päästä, kysyin hinnan oli 13 euroa. Oikein hyvät pizzat olikin, mutta olisiko silti pitänyt maksaa 15 euroa?
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä