S Sitku Aktiivinen jäsen 11.01.2005 2 129 0 36 23.09.2007 #1 http://www.testimaa.com/testi.php?t=ihminen 52% hyvä ihminen :saint:
K kookosta Aktiivinen jäsen 02.02.2007 18 491 0 36 23.09.2007 #5 70%. Toi testi kyllä aivan varmasti valehtelee :snotty:
Nyynä Aktiivinen jäsen 30.10.2006 32 441 10 38 23.09.2007 #20 Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies: 48% :saint: Click to expand... no huh! mie 78% :saint:
P päätön ratsumies Vieras 23.09.2007 #21 Alkuperäinen kirjoittaja ringleader: Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies: 48% :saint: Click to expand... no huh! mie 78% :saint: Click to expand... en mä ilkee ole , mut tulee vissiin sanottua liian suoraan
Alkuperäinen kirjoittaja ringleader: Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies: 48% :saint: Click to expand... no huh! mie 78% :saint: Click to expand... en mä ilkee ole , mut tulee vissiin sanottua liian suoraan
P Pinokkio Jäsen 08.09.2005 342 0 16 23.09.2007 #24 57%- täydellisesti, ja olen mielestäni tosi hyvä ihminen. B) Prosentteja katsellessani hiipii mieleeni kysymys, tiedättekö, mitä rehellisyys tarkoittaa?
57%- täydellisesti, ja olen mielestäni tosi hyvä ihminen. B) Prosentteja katsellessani hiipii mieleeni kysymys, tiedättekö, mitä rehellisyys tarkoittaa?