Hysteerinen kysymys raskausmahan häviämisestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
Huono otsikko mutta en muuta keksinyt :/ Nyt on menossa rv 16 ja tähän asti on ollut jo selvä pallomaha. Nyt se on kuitenkin hävinnyt ihan täysin! Paino on pysynyt samana joten en ole laihtunut, raskausmaha on vaan hävinnyt jonnekin. Onko tämä ihan tavallista vai pitäisikö huolestua? Liikkeitä en ole muutenkaan vielä tuntenut ollenkaan joten niistäkään ei voi mitään päätellä. Viikosta 12 lähtien ollut äitiyshousut käytössä mutta nyt ne on liian suuret :( Ei kai maha mihinkään häviä vaikka vauva olisi kuollut? Tai siis, eihän se vauva sieltä mihinkään ole poistunut. Ei ole ollut vuotoja tai mitään sellaista. Mistä voisi olla kyse?

Yksilöllisiä nuo mahan muodot raskausaikana. Olen varmaan aika poikkeus, mutta mulla ei ole kumpikaan raskaus juuri näkynyt ennen kuin 6-7 kk.vaikka olen ihan hoikka. Mulle lääkäri sanoi että mun kohtu on kallistunut "selkään päin", ihan rakenteellinen juttu, ja vauvat on tavallaan jäänyt piiloon sisälle, olleet muutenkin tosi alhaalla. Molemmat tytöt vielä alle 3kk.niin masua ei juuri huomannut. Älä huoli, sullakin voi olla vaan sen tyyppinen kohtu että sikiö jää vähän piiloon. Jos ultrat yms.ok. niin nauti vaan raskaudesta!

Yhteistyössä