V
vieras
Vieras
No niin kaikki täällä julistaa, ettei kumpaakaan tarvita, mutta kyllä meillä ainakin hyppykiikku oli suuri helpotus kun ei vain jaksanut koko aikaa hyppyyttää omien käsien varassa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja neppi:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Meillä ei ole ollut kumpaakaan, mutta jos haluat hankkia jotain, niin kai se hyppykiikku vähemman haitallinen on oikein käytettynä. Suosittelen ennemmin hankkimaan noista säästyneillä rahoilla kunnollisen taaperokärryn.sillä on kovasti käyttöä, kunhan lapsi nousee seisomaan.
![]()
Peesi! Siis taaperokärry on hyvä ostos jos jotain haluaa hommata![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äiti neljälle:meillä ollu kaikilla lapsilla molemmat ,mutta kävelytuoli on kyllä parempi mun mielestä,pääsee lapsi liikkumaan sillä ja viihtyy,eikä kyllä meillä ainakaa kukaan oo kärsiny mistää kehityksessä kun kaikki alkanu käveleen alle vuosikkaina.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja äiti neljälle:meillä ollu kaikilla lapsilla molemmat ,mutta kävelytuoli on kyllä parempi mun mielestä,pääsee lapsi liikkumaan sillä ja viihtyy,eikä kyllä meillä ainakaa kukaan oo kärsiny mistää kehityksessä kun kaikki alkanu käveleen alle vuosikkaina.
Mä olen käsittänyt et kävelytuoli voi jättää yhden tärkeän kehitysvaiheen välistä. Lapsen on lähes pakollista oppia konttaamaan.