Alkuperäinen kirjoittaja Väpyskä:Se on sitä rakkautta, joka sokaisee ei vaan. eikö oo ihanaa kun joku rakastaa
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:no,äläs nyt..eihän se ulkonäkö oo tärkein :hug: mäkin oon ihan tavallisen näkönen,mutta eilen töissä ennen kotiin lähtöö työkaveri ois voinu jättää sanomatta seuraavan; oot tosi kiva,mutta et kivan näkönen.. :/ kyseessä siis mua melkein 10 v nuorempi miespuoleinen työkaveri..pyyti kyllä hetken kuluttua anteeks sanomisiaan,mutta sanottu mikä sanottu
samat on aatoksetAlkuperäinen kirjoittaja Väpyskä:jep,pakko olla rakkautta,mietiskelen vaan pystyisinkö ite samaan..oon mie niin *vaikea* immeinen..
Mäkin olen TODELLA vaikea ja monimutkainen ihminen. Monesti oon mieheltä kysynyt, että kuinka se kestää mua, kun välillä tuntuu, ettei itsekkään kestä.
Liian harvoin..Alkuperäinen kirjoittaja DURACELL:kuinkas usein muut mamit kahtoo miesvinkkelistä elämää? :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No ota pois ne miesten housut ja laita jotkut naisille tarkoitetut. B) [/quote
ymmärsitkö aloituksen pointin väärin?