hyppää remmiin

Helou!

Miepäs oon ollu ihan tyhmä enkä oo kirjotellut tänne mitään viikkoon varmaankaan. Ja syykin on selvä: mä en vaan yksinkertaisesti oo viime viikolla hiukkaakaan aatellut mitä oon syönyt.. Karkkia puputin viikonloppuna ihan järkyttävät määrät ja hampparia ja ranskiksia tuli syötyä. Lisäksi perjantaina olin viihteellä....

Mutta mutta, mikä positiivista niin paino oli mennyt alaspäin 200 grammaa. Eli painoa nyt 63,2kg -> 3,2 kiloa vielä tavoitteeseen. Jokin ihme luonnonoikku tuokin kun tosiaan viikonloppukin meni ihan reisille.. Mutta jos taas tän viikon pystyis olemaan ihmisiksi. Koitetaas tsempata kaikki!

Mä sain muuten töitä, fysioterapeutin paikan. (kiitos muuten moksu onnitteluista tuolla mitäs nyt -osiossa!) Nyt sitten ehkä laihdutuskin hiukan helpottaa, kun ei oo kaikkia päiviä vaan kotona miettimässä että mitä söis. Toisaalta oon hiukan surkeena kun pitää toi pikkuneiti viedä hoitoon. :(
 
hannele
Mulla kans menny ihan pyllylleen kaikki laihdutusjutut :ashamed:
Onneks en oo näköjään ainoo. Nyt kaikki otetaan itteämme niskasta kiinni ja saadaan - tuloksia ens viikoks, eiks niin!???!!
Vaikka vaan 100g mut miinusta kaikille!
mun täytyy nyt yrittää kokonaan karkkilakkoa. Ei onnistu se että vaan vähän söisin. Sit puputan joka päivä :ashamed:
nyt ku pystyis oleen joku 3 päivää ilman namia ni sit helpottais. Yritys on kova!
Kuinka moni alottelee nyt syksyllä jossain ryhmässä liikkumisen?
Mä odotan et alkais se kuntonyrkkeily. Siellä sit kerta viikossa ja salille kerran viikossa. Enempää en varmaan ehdi. Pidempiä lenkkejä sit aina ajan ja jaksamisen mukaan.
Tsempit kaikille :hug:
 
Heippa taas piiiitkästä aikaa.

Miulla on homma karannu käsistä ihan kokonaan tässä parin viikon aikana. Ekana oli se risteily, jossa tuli syötyä ja juotua niiiiin paljon kun maha vaan vetää ja vähän enemmänkin :(

Ja sit on ollu kans synttäriä ja nimmpparia ja tuhat muuta tekosyytä. En vaan ole saanut itseäni niskasta kiinni!

Aamulla paino oli 69.1kg, eli plussalle meni että heilahti! Ja viimeviikolla en edes puntarissa uskaltanut käydä!

4.7 70,6kg
11.7 70,3kg (-300g)
18.7 70,1kg (-200g)
25.7 70,0kg (-100g)
1.8 69,1kg (-900g)
8.8 68,4kg (-700g)
22.8. 69.1kg (+700g)

Tälläkään viikolla en ole pisteillyt, mutta ihan normaalia ruokaa syönyt ja vähän laivatuliais suklaata :ashamed:

Jos huomanna ottasi itteään niskasta kiinni, mut jotenki ei nyt oo yhtään fiilistä...

Toisex tässä vielä pikkasen jännittää, kun viime menkoista on kulunu 45 päivää... En oo vielä testiä ostanu, kun yhet kuukautiset vasta ollu esikoisen (7kk) jälkee, että tää voi olla ihan normaalia. Mutta pari viime päivää on väsyttäny ihan älyttömästi, se laitto vähän miettimään, että joko kakkonen olis tulossa :D

Mutta toivottavasti muilla on parempi tsemppi päällä kun miulla, lähen tonne sängylle taas lukemaa, kun niin väsyttää \|O
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2006 klo 19:36 cool mama kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2006 klo 14:47 HäntäluuHellänä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2006 klo 13:01 cool mama kirjoitti:
Jihuu -900g :D
Wau, hieno pudotus! :flower:
Kiitos! Mulla on näköjään 300g vähemmän painoa kuin sinulla :D Että samoissa lukemissa mennään.

Niin ja onnea työpaikan johdosta.
Joo, pitääkin ottaa kisa, et kumpi saa ensin 60 tavoitettua :D niin josko alkais taas inspaileen tää laihduttelu.. :snotty:

Ja kiitos onnitteluista!
 
Ääh, viikonloppu tulossa ja taistelu taas edessä :/

Yleensä mulle ei kyllä viikonloput ole mitenkään vaikeita mutta aina kun tulee vieraita niin homma menee vähän monimutkaisemmaksi.

Pitää tehdä sotasuunnitelma valmiiksi ja pysyä siinä, eikös niin :D

Aamupalaksi: puuroa ja maitoa
Lounaaksi: salaattia ja ruisleipää
Välipalaksi hedelmä
Päivälliseksi: paaaaljon kasviksia, yksi (korkeintaan kaksi) peruna ja kohtuullisesti jotain proteiinipitoista.
Iltapalaksi: rasvatonta maustamatonta jogurttia ja mehukeittoa, telkkari-naposteluksi vihannestikkuja ja dippiä.

HäntäluuHellänä: otan haasteen vastaan ja ajattelin voittaa
:p <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.08.2006 klo 13:10 taizii kirjoitti:
Kauhee ku te painatte vähän..Miks ees laihdutatte. :ashamed: :ashamed:

Mulla tää paino ei tipu...Voi että ku osaa masentaa.
Ja ku ois nyt vaan tiputtava että saisin syksyksi/talveksi farkut...
No voi ja höh! Siksihän me laihdutetaan kun tavoite on asetettu ja siihen pitää nyt päästä. Ja vaikuttaahan se pituuskin siihen mikä paino on hyvä. Minä olen nyt tänä vuonna pudottanut (juuri tarkistin) 15,4 kiloa eli ihan hyvin. Pari kiloa vielä pois ja jos ei lähde niin tyytyväinen olen tähänkin.

Kyllä se paino sullakin tippuu kunhan saat jostain motivaatioita :hug:
Minua motivoi terveys ja se että haluan opettaa lapsilleni terveellisiä elintapoja, ja kieltämättä ulkonäkökin on nyt paljon miellyttävämpi kuin ennen.
 
Heippa kaikille!

Miulla menee homma nyt jäihin ainakin vähäx aikaa, kun tuo testi näytti plussaa :D :D

Mutta katotaan, miten tää homma etenee, kun vielä ihan alkuviikot menossa, jos vaikka palailen takaisin!

Mutta kiitos kaikille tsemppaajille tällä erää, kiloja ei tainnut ehtiä tippua kun pari-kolme, mutta parempi sekin kun ei mitään!

Käyn täällä kyllä lukemassa, miten teillä muilla menee!

Hei hei :wave:
 
Onnea rouva80 :heart:

3 viikon pisteidenlasku on tuottanut tulosta. =)
-3kg. Nyt painan sen, mitä olin ennen raskautta. Vielä 5kg tavoite edessäpäin.

Hyviä pudotuksia kaikille. Ja onnea uusista työpaikoista.
Itse olen pojan (1v2kk) kotona hoitovapaalla.

Viikonloppuja, tulee kyllä repsahdus meikäläisellä, kun on sukukokous huomenna ja herkut notkuu. :whistle:

:flower:
 
Piti tulla kertomaan kuulumisia. Olen ollu niin positiivisen pirteä ton boxingin jälkeen..

Mua jännitti sinne meno ihan sikana..No mut sit ku se tunti alko ni mun mielen täyttö vaan nyrkit ja potkut. Eli siis nyrkkeiltii ja tehtii lyöntejä ilmaan ja välillä tehtii potkuja eteen ja taakse. Ja koko ajan piti olla pienessä hyppyliikkeessä ja välillä vähä suuremmassaki..Musiikin tahtii...

Melkee samantien olin ihan hiestä märkä, mikä oli uutta mulle, koska en oo ikinä ennen hikoillu vaikka olisin urheillu....Joten tää oli tosi tehokas.

Sit ku olin lähössä ni marssin tiskille ja ostin kymmenen kerran jumppakortin, salikortissa jäljellä viel 4 kertaa.
Eli mä innostuin ihan totaalisesti ja luulen et nyt alkaa rasva palamaan ku käy boxingissa ja sen lisäks aattelin alottaa Bodyaerobicin. Kävisin muutaman kerran viikossa...

Sit menin kauppaan ja ostin jääkaapin täyteen vain terveellistä ruokaa, tosin miehelle pieni suklaapatukka.. :D


Mutta tästä tää alkaa...Kakskyt kiloa haluan pois.
Tällä hetkellä painan 93,1. Kävin aamulla vaa'alla...
 
ONNEA rouva80! Mulla meni suhteellisen hyvin eiliseen saakka. Sitten repsahdinki kunnolla :ashamed: Yllättäen tänään alko menkat (ois pitänyt alkaa vasta maanantaina) ja nyt pitää syödä koko ajan. No jospa sitä sitten ensiviikolla sais taas ihteään niskasta kiinni. Semppiä kaikilla ja onnea niille joilla paino on pudonnut.
 
Onnea rouva80 :flower: Ihana kuulla vauvauutisia!

Taiziin energiaa ja innostusta ei voi muuta kuin ihastella. Hienoa kun jaksat niin kovasti urheilla. Minä en millään saa itseäni liikkeelle :ashamed: Onneksi ensi viikollla alkaa latinos-tunnit, jospa minä siellä jaksaisin käydä.
 
Cool mama, en voi muutaku kiittää sua ja sun tsemppaamista. Ihanaa ku sä jaksat olla positiivinen ja kehua. Tulee niin hyvä mieli. :hug: :hug: :hug: :hug:

Kiitos sulle, aamuni alkoi hyvin.


PS.Millaset ne latino-tunnit on, ku tääl turussa alkais bailatino, ajattelin vaa, josko ehtis joskus siellä käymää?
 
Ne latinos-tunnit on sellaista tanssimista omien taitojen mukaan, aivan älyttömän hauskaa :D

Tässä linkki jos jotakuta kiinnostaa:
http://www.tanssistudiot.fi/showpage.php?id=9

Näitähän järjestetään tosi monella paikkakunnalla.

Kiva jos saan vähän tsempattua. Tsemppaa sieki sitte minua kun mulla loppuu usko ja puhti ja tuntuu että ei tästä tuu mittää. Aika monta kertaa tän kevään aikana olisin kannustajaa tarvinnu mutta eipä sellaista ollu. En tajunnu täältä kaveria ettiä..

Mulla on viikonloppu menny tosi kivasti, siis syömisten suhteen ja muutenki. Mies tuossa napostelee sipsejä ja dippejä ja on ihana todeta että EI TUNNU MISSÄÄN!!! Minä syön kohta vähän maustamatonta jugurttia ja sitä valion marjakeittoa, nams.
 

Yhteistyössä