hyppää remmiin

Tämä mamma ilmeisesti rupes sitten lihottaan :ashamed: Eli taas oli tullut 100g lisää :headwall: Viikonloppu meni kyllä TÄYSIN pyllylleen tuli syötyä herkkuja ja muutenki paljo yli pisteiden. Eilen ja tänään olen pysynyt pisteissä. Mitenhän se onnistuis tuon viikonlopun suhteen? Mites muilla?
 
minä en ole muistanut käydä täällä edes vilkaisemassa pitkään aikaan.mulla on menny ihan överiksi.painoa tullu ainakin 2kg lisää enkä ole laihduttamista ajatellutkaan.että sen takia en ole tänne kirjotellutkaan.

nostan kyllä hattua niille jotka ovat jaksaneet pitää kuria yllä ja laihduttaa..ja tsemppiä jatkoon,kumpa itekkin sais nyt kunnolla tuulta purjeisiin ja jaksas alkaa liikkuun ja syömään terveellisesti.
 
:wave:

Hohoi, missä kaikki on? Kukaan ei oo pitkääään aikaan käyny kirjottelemassa!

Mites se cool maman ja häntäluuhellänä välinen kisa????

Oon ollu täällä takapiruna, vaikka itellä se homma nyt vähän kesken jäikin :D
 
tervehdys piiitkästä aikaa :ashamed:
mieron tiellä oon ollu siitä asti ku ne vieraat kävi (eli kesästä asti); jotenki se lanka katos siinä aivan kokonaan. Se on kyllä niin ihmeellistä... :/
Ja puntari näyttää 71kg, ja olo on tosi PLÖSÖ!! \|O

Jumankauta että suututtaa tää homma ku on niin onneton ettei pysy kurissa tää nainen!
nyt ois otettava härkää sarvista- naista läskeistä- ja heitettävä nuo suklaat pois mielestä. Tältä se alkoholistista tai narkista tuntuu; ei siis ihme että heki repsahtavat... Voi piru sen periköön joka nää kaikki herkut on kaupan hyllyille loihtinu!
Aivan kauheat vierotusoireet ku yritän nyt ekaa päivää olla ilman sitä makea-annosta. :headwall:

Lähettäkää mulle positiivista energiaa laihiksen alottamiseen; tää on aivan kauheeta ku pää huutaa että laihduta!, mutta samalla se huutaa sokeria!...

Huhhuh...tulipa vaahdottua.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.10.2006 klo 19:05 rouva80 kirjoitti:
:wave:

Hohoi, missä kaikki on? Kukaan ei oo pitkääään aikaan käyny kirjottelemassa!

Mites se cool maman ja häntäluuhellänä välinen kisa????

Oon ollu täällä takapiruna, vaikka itellä se homma nyt vähän kesken jäikin :D
Ai niin, se kisa :D Minun paino on ny pysähtyny, se on 61 kiloo eikä siitä liikahda mihinkään. Eipä sillä yhdellä kilolla mitään merkitystä ole mutta kiva olis ollu voittaa ;)

Tsemppiä vaan kaikille laihdutukseen. Minulla varsinainen laihdutus on nyt ohi ja yritän pitää painon kurissa (ihan kivasti on toistaiseksi onnistunutkin) mutta jotenki se on vaikeempaa kuin laihduttaminen. Laihduttaminen oli kuitenki projekti johon sitouduin ja oli niin palkitsevaa aina kun paino tipahti, nyt ei enää samanlaista onnistumisen iloa ole.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.10.2006 klo 10:48 cool mama kirjoitti:
[ Laihduttaminen oli kuitenki projekti johon sitouduin ja oli niin palkitsevaa aina kun paino tipahti, nyt ei enää samanlaista onnistumisen iloa ole.
Mutta sitte tulee se onnistumisen ilo siitä että saa pidettyä sen painon sopivana! :)
Onnea sulle ku oot noin kadehdittavissa luvuissa! :flower:
 
anu mamma
mä mukaan kanssa tahon :D ja ihan tosissaan..oon 26v 165 ja kiloja täytyis pudottaa n.10kg :( kuntosalilla käyn ja jonkin verraan lenkkeilyä..tahtois päästä taas normi mittoihin :)
 
tää remmi näyttää nyt hiipuneen. Mulla itellä on nyt mennyt laihis penkin alle jo pitempään. Tänään päätettiin sitten aloitaa kaverin kanssa uudestaan. Saapa nähä miten käy. Mitäs täällä muilla? Niin ja tervetuloa mukaan uudet :flower:
 
Hienoa karkkinarkki :flower: :flower: :flower: Jos mää pääsen joskus tuohon "sun" painoon niin hypin kyllä tasajalkaa ympäri taloa ;) Mulla oli painoa tullu 600g lisää viikossa. Eli nyt paino 74,2kg. Harmittaa, harmittaa ja vielä kerran harmittaa! Nyt kyllä yritän taas tosissani päästä "alkuun". Semppiä muillekki!!!
 
Edelleen ruodussa olen pysyny!
70kg kyllä aamulla näytti painoa, vaan en ota siitä ressiä -tuo puol kg ei tässä vaiheessa ota päähän, vaikka vääräänsuuntaan meniki! :kieh:
Tiiän etten oo repsahtanu ja oon lenkillä käyny, nii ei haittaa!

Tavote on kuiten ettei tarttis enää ostaa yli 38 nron housuja!=)
Ja ihanan kevyt olo sisässä ku ei oo muntannu munkkia ja suklaata...

Jatketaan harjoituksia! <br><br>
 
Minäkin hyppään kyllä tähän remmiin mukaan. oon 24.v 160cm ja n.67kg. Laihdutettua pitäis saada. Kun aloin odottaan painoin jotain 55kg ja viimesillään 83kg. Nyt haluisin pästä johonki 60 kilon hujakoille. Allekkin saisi mennä. 55kg taisi olla kuitenki liian vähän. Kyllä niitä muotoja saa aina olla!

Oon tosi kova syömään ja varsinkin illalla tulee naposteltua vähän sitäsuntätä...Siitä tavasta täytyis päästä eroon. Antakaahan vinkkejä MITEN SAAN LAIHDUTETTUA?!! Jumpassa oon alkanu käymään kerran viikossa ja kohta alan käymään uimassa kunhan napakoru paranee. Ois kiva käyttää taas vanhoja vaatteita, mitkä ei mahu päälle. Paljon on paitoja ja toppeja, mutta eihän niitä voi pitää kun ne nousee ärsyttävästi :/
 
Jaaha, tänä aamuna oliki tod hyvä fiilis nousta puntarilta: 68kg!
Tuntuuki jo vähän hoikemmalta olo! :whistle:

Aattelin ottaa ensimmäisen tavotteen tuonne joulukuun puolelle ku mennään sukulaispojan ylppäreihin. Kiva ois mennä hoikentuneella olemuksella... B)

Ja syysvauva 2005: älä osta enää kaupasta mitään houkutuksia! Vanha hyvä "vältä sokeria ja rasvaa" tehoaa kyllä - ei mitään kikkailuja tarvi! Paino lähtee kyllä putoamaan. =)

Ite oon nyt kyllästyny painonvartijoihin yms:iin, maalaisjärjellä tässä nyt mennään!

Ja lenkille tänään sitte kaikki kynnelle kykenevät! :attn: <br><br>
 
Kylläpäs heittelee -nyt on 69kg! mut luin toisesta ketjusta että liikunnan aloitus kerää nestettä, joten se selittää nää heitot.

Eilen söin yhden suklaalehti-keksin ja ahaa-patukan; nam oli hyvää.
Tänään jatketaan tiukkaa linjaa, kuntopyörää on jo tänä aamuna poljettu ½tuntia! B) (Inhoan kuntopyöräilyä! :/ )
 
67,5 kg aamupaino tänään, eli 5,5kg siis tavoitteeseen! Siihen kun pääsen, pitäs 38 pöksyt mennä hyvin jalkaan... :p

Sain eilen hyvän treeniohjelman (ku vain jaksaisin noudattaa ihan orjallisesti...), siinä oli mm. hyvä vatsatreeniliike:
Makaa selälläsi lattialla ja laita kädet vielä vartalon jatkoks. Sitte vedät itteäs linkkuveitsi-asentoon; eli jalat ja ylävartalo ylös niin että on siis vaan peppu lattiassa. Tekee tätä sellasia 10 liikkeen sarjoja niin monta ku jaksaa nii huh -jo lähtee! Ainaki mukavasti tuntuu itelläni vattalihaksissa ku eilen tein tota muutaman sarjan...
 
Laihdutus on hieman pysähdyksissä ku ei nii inspaa taas vaihteeks aatella kauheesti koko asiaa.
Sen verran kuiten nyt on pysyny kurissa että ei tuu enää muntattua hulluna kaikkea sontaa iltakaudet. :)
67:ään pääsin, ja siinä se on pysyny nyt vkon verran. Käyn joka aamu puntarilla tarkistaan ettei se pääse nouseen salakavalasti!
Yritän tässä taas keräillä intoa, ja jatkan sitte...
 
Tiistaina puntari näytti 72,4 kg eli uusi ennätys mulla =) Tän viikon oon pysynyt hyvin pisteissä. Joinakin päivinä on jäänyt jopa vähä alle. Tänään on sitten perjantai eli mun pisteetön päivä. Pidetään peukkuja, ettei jää päälle. Semppiä muillekki!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2006 klo 11:15 moksu kirjoitti:
Tiistaina puntari näytti 72,4 kg eli uusi ennätys mulla =) Tän viikon oon pysynyt hyvin pisteissä. Joinakin päivinä on jäänyt jopa vähä alle. Tänään on sitten perjantai eli mun pisteetön päivä. Pidetään peukkuja, ettei jää päälle. Semppiä muillekki!
Hyvä hyvä! On ainaki joku sinnikäs täällä! :flower:
Tsemppiä sulle; kohta otat mut kiinni! :eek: :wave:
 
khf
MINÄKIN LIITYN SEURAANNE...
OLEN 160CM PITKÄ JA PAINOA N. 73 KILOA JA TAVOITE PAINO OLISI AINAKIN NÄIN ENSI ALKUUN SE 65KG MINKÄ PAINOIN ENNEN RASKAUTTA...
RUOKAVALIOTA ON KEVENNETTY ENEMMÄN VIHANNEKSIA JA HEDELMIÄ MUT SUHT NORMAALIA KOTIRUOKAA MUUTEN MENNYT..
JA ANNOSKOKOJA ON JOUTUNUT RADIKAALISTI PIENTENTÄMÄÄN..
JA HIVENEN YRITTÄNYT LIIKKUMISTA LISÄTÄ MUTTA OISI MUKAVA LIIKKUA ENEMMÄNKIN KUN VAAN LÖYTYISI JOKU MUKAVA JA ITSEÄ KIINNOSTAVA HOMMA..
MITÄ TE MUUT HARRASTATTE??
MAKEAN HIMO EI OLE AINAKAAN VIELÄ ISKENYT PAHEMMIN, JA HYVÄ NIIN ...
TSEMPPIÄ KAIKILLE PAINON PUDOTTAJILLE..
 
Tervetuloa mukaan! :flower: Mulla paino ja pituus samat, ku sulla. Tavoitepaino on kanssa sama. Mulla tätä laihdutusta on kyllä takana jo noin 12kg. Mää en harrasta muutako kantri tanssia kerran viikossa. Sais varmaan liikkua enempiki, mutta oon laiska :ashamed: Semppiä vaan sullekki! =)
 

Yhteistyössä