hyppää remmiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eipä taida kellään mennä kovinkaan hyvin... Ei siis myöskään täällä... Aina se siirtyy huomiseen ja joka aamu alkaa hyvin, rasvaton/sokeriton jugurtti 1 piste...

Mitäs jo alotettais mammat nyt ensviikosta tää homma ihan tosisaan?? Pidetään vaikka tätä tähänastista sellasena harjotteluna ja nyt sitten tiukka dietti päälle?

Jos vaikka kaikki kokeilis tuota, että aina ennen kun laittaa mitään suuhunsa, tekee esim. 30 vatsaa? Tää tais olla Häntäluuhellänä idea ja miusta tosi hyvä! Tai joku muu, jota kaikki yrittäis noudattaa. Vai meneekö liian hankalax...?? Ite vaa tartteisin just tollasta tsemppausta. Ja sit jos joku toisaan viittis aina välillä vaikka laitella päiväkirjaa tännekin omista syömmisistä, sais ideoita omaankin juttuun.

Oliko kuinkamoni pisteiden laskijoita? Minä ole, tai siis yritän..

Ja sitten se liikunta se liikunta... Onko kellään askelmittaria? Miulla jossain oli, mutta en löytäny sitä ainakaan nyt tähän hätään. Olis ollu kiva verrata, kun ei yksin osaa oikein hahmottaa, että onko niitä vähän vai paljon.

Miulle tuo karkki on tosi iso kompastuskivi, kerran viikossa on pakko saada, mielellään vaikka kaxkin kertaa.

Mutta tää mamma alkaa maanantaina paneutua hommaan taas ihan kunnolla. Huomenna ukko lupas viedä ulos syömään pitkästä aikaa, joten siellä ei pisteitä lasketa! =)

rouva 80 houkutteli tuosta toisesta ketjusta tänne joten nyt sitten hyppään....POIS ALTA.....TÖMPS!
;) täällä nyt minäkin. Elikkäs huomenna uus elo alkaa kaivan ne pisteet esille ja sitten olen kunnolla. Muistakaa potkia ain välillä minuakin.
Sanon sen että painoa olin saanu jo pois melkein 10kg ja lenkkeilyä yritän harrastaa. Eli kävelen joka aamu vähintään tunnin. Viel oli 12kg ns. normaalipainon ylärajalle.

:wave: minulla askelmittari kaulassa. On käyttäny joka pv nyt 4kk.<br><br>

Huomenia!

Kiva kun porukka innostu :)

En miekää (sorry tää muurre :laugh: ) oo painonvartijoisa, ite oon yrittäny pisteitä laskeskella, vaihtelevin tuloksin :)

Keväällä pudotin n. 8kg ja nyt olis se sama edessä, 10kg ei myöskään oli pahitteeksi, mutta otetaan ekax tavotteeksi tuo 8kg.

Nyt ei voi enää imetystäkään pitää syynä, kun se on lopahtanu jo ihan kokonaan. Tyttö on mulla 6,5kk, sen kanssa tulee jonkun verran rattailla liikuttua, mutta muuten se on jo niin iso jötkäle, ettei oikein vaunuissa mahu nukkumaan, tai ainakin heti herää, joten ne lenkin on nyt pois suljettu. Ne oli keväällä hyvä apu. Täytyy nyt yrittää ottaa omaa aikaa, kun tuoo mieskin pystyy olemaan typyn kanssa ihan täysipäiväisesti ja lähteä lenkkeilemään itsekseen.

Mutta tänään vielä sallittakoon lupa herkutteluun ja huomenna sit! Ja uusille tiedoksi, että meillä on tiistaisin ollut ounnitus päivä, joten se varmaan pysynee samana!

TSEMIÄ MAMMAT :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.07.2006 klo 18:17 hannele kirjoitti:
Mökkiterveisiä :wave:
Mä oon täällä lomalla repsahtanu ihan täysin!!!!!!!
Miten ihminen edes voi syödä sellasia määriä mitä oon tän viikon aikana itteeni ahtanu!??? :headwall:
En varmaan uskalla tiistaina mennä vaakaan... Et jos en oo tuloksia ilmottelemassa ni oon häpeästä vajonnu maan alle :ashamed:

Rohkeesti vaan sieltä maanrakosesta tänne meidän joukkoon! Eipä tässä kovin kaksisesti ole todellakaan mennyt, miulla tiistaina 4 viikkoa täyttä ja paino pudonnut kolmen ekan viikon aikana huomat 600g :wave:
Et sillee... Ehkä vauhti vois pikkasen kovenpi olla tai sit hiljaa hyvä tulee...

Yritän kaydä tääl sit joka päivä päivittämässä kuulumiset!

Minä taidan tulla teidän joukkoo mukaan :D . Kevään aikana sain laihdutettua komiat 12kg ihan yksistään syömällä järkevästi, nyt on paino junnannut samassa melkein 3kk :headwall: .

Ajattelin kokeilla joskos kuntodieetti olisi minun juttu. Yleensä en mihinkään "ohjelmaan" suostu mutta nyt on pakko sitoutua kun omat keinot on loppuun kulutettu.

Joten moi kaikille :wave:

Kotona jälleen :wave:
Juu mä olen ihan täysillä mukana uudessa yrityksessä teitin kanssa!!!!!!
Nyt sit alotetaan ja kunnolla!! yritetään jokainen käydä usein ilmottelemassa tuloksia ja muutenki fiiliksiä, että kuin etenee. Yritän tiistaina uskaltautua nousta siihen vaakaan.... Mut heti huomenissa jo kuitenki alotetaan eiks je, vaik punnitus vasta tiistaina??!
Mulla alkaa viikko ihan kasvisruuilla ja normaalilla ruokarytmillä mikä tuol lomaillessa meni ihan pyllylleen :ashamed:
Nyt hirvee tsemppi kaikille päälle!
Ja niillä kellä menny paremmin ni tsemppiä kans kovasti jatkamiseen =)

Sain painonvartioiden pistevihot jne. kauvettua esiin. Áamulla kyllä tuntu, etten nyt jaksa ruveta merkkaan niitä, ku poika on sairaana. Sit ajattelin, että en saa koskaan alotettua jos en nyt aloita. Huomenna sitten puntarille :ashamed:

Mä kans alotin TAAS tänään pisteitten laskun. Heti meni muutamalla yli vaik ruuaks söin vaan kasvissosekeittoa ja ruisleipää. Tuli kahvin kans vetästyä viineri ni siinähän ne pisteet sit hupeni.... No mut huomen on vielä sosekeittopäivä ni jos sais säästettyä muutaman pisteen??!
Iltapalan söin jo ja jos jotain alkaa vielä tehdä mieli ni hörpin valion sokeroimatonta mansikkakeittoa ja napostelen sokeroimattomia sisuja!
Sisulla tästä selviää :laugh:

Iltaa!

Täälläkin on tää päivä mennyt hyvin tähän saakka, mutta eiliset sipsinjämät kyllä kaivelee, ne on syötävä pois, tai muuten ne vaivaa niin kauan kun niitä on!

Pisteitä ei ole mennyt kuin 16, mutta kyllä nou lastut sitä huimasti nostaa!

Kävin kuitenkin pienellä iltahölkällä.

Mie häippäsen tästä telkun ääreen ja varmaa joudun toteamaan tämän heikon luontoni heti ekana päivänä...
Mutta sitten on houkutukset pois ja täysillä mukaan!

Myös mie ajattelin pitää sellasen kasvissoppapäivän joku päivä tällä viikolla, siis pelkästään soppaa, vettä ja leipää.

Huomisiin!

-2,5kg!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

*halkeaa ylpeydestä* :whistle: Viikko pisteillä (yhdellä lipsahduksella kun oli kaverin läksiäiset niin "piti" muutama siideri juoda joihin ei ihan riittänyt pisteet mutta tuon tiesin jo etukäteen että menee ylimääräisiä pisteitä :ashamed: ja sen suurempia morkkiksia en siitä ottanut enkä ota :saint: )

*jää taustalle tanssimaan ja laulamaan onnesta*

-1kg kuudessa päivässä.jee jee =) . sain vihdoin otettua itseäni kunnolla niskasta kiinni ja tuloksia näyttääkin tulevan.motivaatiotakin on nyt kovasti.edes karkkia ei ole hirveästi tehnyt mieli,mikä on todella kummaa,kun yleensä tulee syötyä ihan liiankin kanssa.

Mulla näytti puntari -300g verrattuna sunnuntain tilanteeseen B) Ensi viikolla on onneksi jotain mihin oikeasti verrrata.

Jaksoin tehdä aamujumpan ja syömisten kanssa ei ole ollut mitään ongelmia ny pariin päivään. Kovalla tsempillä eteenpäin.

Aamu paino tänään 87,6 joten pudotusta "huimat" 600g
menkat kyllä oli kans viim.viik. joka yleensä mulla näkyy syömisenä :ashamed: Liikkunu ole kohtalaisesti ja jumpannut, siitä ylpeänä :wave:

Onnittelut pinguli hyvästä viikkopudotuksesta :flower:

Tsemppiä kaikille ensiviikkoon,ei anneta periksi!

Kai vielä saa liittyä joukkoon?
oon 21v äiti ja pituusmitta on 167cm, painoa ei periaatteessa tarvis pudottaa mut jos vaikka kiinteytyä... (vaikka luopuisin n.5kilosta ihan mielelläni :D )
itsekuri on kyl ihan pohjalukemissa mut jos sitä tämän porukan avulla sais jotain aikaan...
tänään punnitus päivänä vaaka näytti 68kiloa, okei haluan eroon 8kilosta :laugh: nyt jätän kaiken ylimääräisen pois, pisteitä en osaa laskea...

mutta tsemppiä kaikille ja yritetään myös pitää ne kilot pois!!

Aivan mahtavia tuloksia teillä kaikilla!!!! ONNEA :hug:
Mulla tosiaan mökkireissu pilas kaiken... +1,9kg :ashamed:
Vatsa pömpöttää ja tosi turvonnu olo :snotty:
Toivottavasti suurin osa ois turvotusta mikä häipyis tän viikon aikana....
Saahan sitä toivoa joo... :ashamed:
No yritän ainaki kovasti ens tiistaina olla ilmottelemassa samalaisia tuloksia ku teillä :)

Mulla paino tippunu viimeviikosta 900g. On muuten suurin pudotus, vaikka loppuviikko meni ihan herkutellessa varastoon :D
ja eilen vielä ne sipsit...

Mut hyvä hyvä..

Mittasin aamulla myös tulokset, mutt ne on tuolla alhaalla, enkä nyt jaksa lähtee hakemaa, laittelen ne hyöhemmin. Se jäi kuitenkin mieleen, että masu oli pienentynyt 4cm!!!!!

Muita merkittäviä tuloksia ei muistaakseni ollutkaan.

Mulla oli siis lähtöpaino muistaakseni jotai 70,6 ja tänään 69.1. Ja periaatteessa jo neljäs viikko menossa. Mutta positiivistä, että joka viikko tulos on ollu negatiivinen!

Ekalla viikolla oli muitaakseni -300g, tokalla -200g ja kolmannella -100g ja nyt siis -900g =)

Tästä on hyvä jatkaa. Pitää illalla vielä tulla kertoo, et miten päivä on menny!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.08.2006 klo 12:34 rouva80 kirjoitti:
Mulla paino tippunu viimeviikosta 900g. On muuten suurin pudotus, vaikka loppuviikko meni ihan herkutellessa varastoon :D
ja eilen vielä ne sipsit...

Mut hyvä hyvä..

Mittasin aamulla myös tulokset, mutt ne on tuolla alhaalla, enkä nyt jaksa lähtee hakemaa, laittelen ne hyöhemmin. Se jäi kuitenkin mieleen, että masu oli pienentynyt 4cm!!!!!

Muita merkittäviä tuloksia ei muistaakseni ollutkaan.

Mulla oli siis lähtöpaino muistaakseni jotai 70,6 ja tänään 69.1. Ja periaatteessa jo neljäs viikko menossa. Mutta positiivistä, että joka viikko tulos on ollu negatiivinen!

Ekalla viikolla oli muitaakseni -300g, tokalla -200g ja kolmannella -100g ja nyt siis -900g =)

Tästä on hyvä jatkaa. Pitää illalla vielä tulla kertoo, et miten päivä on menny!

Nyt siis niitä mittaustuloksia:

Masu 87cm (91cm)
Reisi 61cm (61cm)
Takapuoli 102cm (104cm)

Mites muilla on toinen päivä sujunu? Täällä ihan hyvissä merkeissä. Liikuntaa ei kyllä ole tullut harrastettua, kun ukolla alkoi iltavuorot!

Varattoo tänää risteily parinviikon päähän, sinne asti tiukasti ja sit parin päivän tauko... Siellä en käy pisteitä miettimää vaa nautin lomasta!

ruokalistalta tänää löytyi

aamulla jugurtti
lounaalla kanapasta pataa
välipala jäi välii :ashamed:
päivällinen lihapullapyttis ja leipää

Muuta en oo vielä ehtiny syödä. Illalla taidan tehdä pitkästä aikaa puuroa, kun pikkasen vielä nälättää. Se vie hyvin nälkää pienin pistein.

huomiseksi kasvissoskeitto ainekset oottaa kaapissa!

Heippa!

Mä oon ihan puhki, oli tosi rankat futisreenit ja jos ei oo mitään lähteny huomiseen mennessä niin sitten kyllä repeän!

rouva80 kuulutteli niitä ruokapäiväkirjoja niin jos sitten laittaisin tähän mun tän päivän syömisiä:

Aamupala: Puuro "voi"silmällä (40% rasvaa), lightmehua ja omppu
Lounas: 4 ananasrengasta ja mustaherukoita, teetä, 3 suklaapisarakeksiä
Päivällinen: Nakkikeittoa ja maitoa
Iltapala: Ruisleipää, päällä tuorejuustoa, salaattia, kinkkua, suolakurkkuja. Valion rasvatonta juggea, omppu ja teetä.

Kovasti on vettä myös juonut.

Mun pitää aina näin iltaisin saada syödä paljon kun tuun treeneistä niin voisin vetää vaikka hevosen....

Tsemppaillaan, kattellaan huomenna uudestaan noita ruokia taas!

No niin pitikös niitä lukuja laittaa :ashamed: 74.8 ja kyll :'(
sain ennen lomia jo 10kg pois.
Nyt tavotteena se 62 elikkäs matkaa on.
Alotin maaliskuussa siis jo taiston.
Potkikaa persiille kovaa jos ei ala tippua. Nyt 2 pv pisteitä TAAS laskettu ja jatkuu pisteillä niin kauan että tuo luku on saavutettu.
Lenkkeilen päivittäin 1h.

Ihan mukavasti menny tää päivä =)
Pisteet riittäny!!
Liikuntaa ei oo tullu mullaka ku on kans isäntä iltavuorossa. Pikku lenkki käytiin tyttöjen ja koiran kanssa iltasella. Onhan seki edes jotain ku kahta lykkää rattaissa :)
Ens viikolla yritän ehtiä kolmena iltana pitkälle lenkille, mut tällä viikolla en pääse :(
Pitäis vähän jumppailla, mut on jotenki niin veltto olo etten jaksa. Jospa huomenna... Mut ainakaan en oo mässäilly tänään :D
Mun ruokapäiväkirja tälle päivälle:
aamupala: kaurapuuroa ja sokeroimatonta mansikkakeittoa, kahvia
lounas: kasvissosekeittoa, 2 ruisleipää
2 välipalaa: ruisleipä mis päällä juusto, saunapalvikinkku, salaatti, kurkku.
Kahvi+digestive-keksi
iltapala: 1 samanlainen leipä ku välipalalla, pari porkkanaa, sokeroimatonta mehukeittoa
Jossain välissä napsin muutaman vaahtokarkin, mut vaan muutaman ;)
Huomiseen!!

Eilinen oli taas tosi tuskainen! :ashamed: Oli niin vaikeaa olla syömättä koko ajan :whistle: mutta pisteissä pysyin. Tuli syötyä rasiallinen kirsikkatomaatteja, kolme tavallista tomaattia, kokonainen kukkakaali ja hirveästi salaattia.. Ja nuo siis normaalien ruokien päälle. :whistle:

Syöppö mikä syöppö! :whistle: Mutta jos oppisinkin noina syöppöpäivinä syömään vihanneksia niin ongelmahan olis ratkaistu, tuskin saan niin paljoa vihanneksia syötyä että paino alkais taas nousemaan. :D

Mutta tsemppiä kaikille hirmuisesti! :hug: :)

Yhteistyössä