H
hmph
Vieras
liekkö tämä luulosairautta vai mitä? minulla alkoi sairauksien ja kuoleman pelko esikoisen synnyttyä.
olen pelännyt syöpää, ms tautia, veritulppaa,aivokasvainta ym...
nyt uutena pelkona als. ja pelottavaa on että oireet ovat aivan todellisia.
käsien ja jalkojen voimattomuus ovat ns myös "maitohapoilla" jatkuvasti.
väsyvät herkästi.lihasnykinöitä ympäri kehoa.väsymystä. tulen pian hulluski näiden oireiden kanssa.
lääkäri vakuutti että minulla ei ole 100% varmuudella kyseistä sairautta,mutta halusi laittaa kyseisen sairauden pois sulkemiseksi enmg. .pahin virhe on mennä googleen ja etsiä oireillaan sairautta. heti sieltä pätkähti silmille als. nyt pelkään että jospa tutkimus tuokin esille jonkun alkavan vakavan lihas sairauden. muutamat itkus olen itkenyt pelon takia. täytyy varmaan hakea ammattiapua kallonkutistajalta jos tutkimustuloksissa ei löydy mitään.
kanssasisaret ilmoittautukaa. vai olenko ainoa tässä maailmassa.
olen pelännyt syöpää, ms tautia, veritulppaa,aivokasvainta ym...
nyt uutena pelkona als. ja pelottavaa on että oireet ovat aivan todellisia.
käsien ja jalkojen voimattomuus ovat ns myös "maitohapoilla" jatkuvasti.
väsyvät herkästi.lihasnykinöitä ympäri kehoa.väsymystä. tulen pian hulluski näiden oireiden kanssa.
lääkäri vakuutti että minulla ei ole 100% varmuudella kyseistä sairautta,mutta halusi laittaa kyseisen sairauden pois sulkemiseksi enmg. .pahin virhe on mennä googleen ja etsiä oireillaan sairautta. heti sieltä pätkähti silmille als. nyt pelkään että jospa tutkimus tuokin esille jonkun alkavan vakavan lihas sairauden. muutamat itkus olen itkenyt pelon takia. täytyy varmaan hakea ammattiapua kallonkutistajalta jos tutkimustuloksissa ei löydy mitään.
kanssasisaret ilmoittautukaa. vai olenko ainoa tässä maailmassa.