hyökkäysvaunut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuleva isukki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuleva isukki

Vieras
Kertokaapa kokemuksia lastenvaunuista siis ruusuja ja risuja periaatteella olen ostamassa mutta merkkejä paljon esim brio nova kovavalla kopalla nyt myyvät tarjouksessa 495e onko hintansa väärti
t.timppa :headwall:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.08.2005 klo 14:11 tuleva isukki kirjoitti:
Kertokaapa kokemuksia lastenvaunuista siis ruusuja ja risuja periaatteella olen ostamassa mutta merkkejä paljon esim brio nova kovalla kopalla nyt myyvät tarjouksessa 495e onko hintansa väärti
t.timppa :headwall:

Itse ostin Carena Sprint Lux rattaat. Pehmeän kantokassin kanssa ne sopii pienellekin vauvalle. Itse en ostaisi sellaisia vaunuja joista ei saa rattaita. Meillä vaunuja käytettiin vain 7kk, jonka jälkeen rattaita joissa saa selkänojan melkein alas.

Moi yhdistelmävaunuja ajateltukki suomen värit vain vaunu-markkinoilla on tosi värittömiä kuulemma ruotsissa brio-vaunut on ruotsalaisille suuremmilla värivalikoimilla tuontimallit on mitä on eli
kumma on kun ei voi nykyaikana suomen myyjät edes välittää niitä sieltä ruotsista ajattelinkin käydä ruotsissa ja samalla ostaa sieltä vaunut :laugh:
Kiitos Lissu vinkistä ps.Rahastuksen makua kun käy vauva tarvikeliikkeissä...myyjät vain hokee että rahallahan sitä saa kun alkaa tinkaan jotain tuotetta aika törkee asenne vaan onhan se ihana asia kun saa pikkuiselle laatua...

Yhteistyössä