R
Reino14
Vieras
Muistaakseni toissapäivänä luin luotettavasta lähteestä uutisen, että kaikki Hymyn toimittajat ovat homoseksuaaleja. Tuliko sinulle yllätyksenä, että kyseessä on homolehti? :O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
"Muistaakseni toissapäivänä luin luotettavasta lähteestä uutisen"
tottaki niden täyttyy olla homoja jos NAISTENLEHTEÄ toimittavat.
Mitä sitten. mä en tilais siltikään koko lehteä vaik olis naistoimittjat, mä voin rahan laittaa perempaankin kuin tuomoiseen hömppään, sitä lehteä voi lukea sit vaik kirjastossa.
No ei Hymy kyllä naistenlehti ole. Siinähän on joka numerossa joku BB-Henna poseeraamassa alasti ja sit löytyy niitä numeroita, et: "Mies, soita numeroon xxx-xxxxxx niin tuhma Tatjaana puhuu piirakan leipomisesta".
on tai ei niin silti en sitä osais. Mä käytän meluummin rahani lasten harrastukessn kuin turhiin lehtiin, ne kun voi lukea kirjastossakin.
meille tulee vain aku ankka , tytölle demi vielä elokuuhun asti ja pojalle pelit -lehti. ei muuta. lapsin kansakin on niin kallais lehti etä en viitsi tilata, sen voi lukea halutessan kirjastossa ja usien siinä olevat asia ton jo vanhoja, ku netistä en on lukenut jo aikoja sitten
Alkuperäinen kirjoittaja mieti ny vähä;23846742:no haluatko anne lukea lehteä jonka tekijät ovat homoseksuaaleja?
"Entinen kämppikseni"...Entinen kämppikseni (joka on homo) tietää nämä toimittajakuviot. Se oli Setan tapaamisessa ollut ja siellä ne Hymyn toimittajat olivat olleet. :O Eivätkä suinkaan juttua tekemässä vaan jotain ihan muuta.No, eipä lehti ole minua kiinnostanut aiemminkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja mieti ny vähä;23846742:no haluatko anne lukea lehteä jonka tekijät ovat homoseksuaaleja?
Entinen kämppikseni (joka on homo) tietää nämä toimittajakuviot. Se oli Setan tapaamisessa ollut ja siellä ne Hymyn toimittajat olivat olleet. :O Eivätkä suinkaan juttua tekemässä vaan jotain ihan muuta.No, eipä lehti ole minua kiinnostanut aiemminkaan.
Kysyttiinkö tässä että luetko vai etkö ja mitä muita lehtiä tilaat?!?!? KYSYTTIINKÖ?? HÄH???