auts. kiva tilanne :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ChEERS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ChEERS

Aktiivinen jäsen
08.11.2008
1 145
0
36
yks mun tosi hyvä ystävä oli saanu kuulla et sen mies on menettäny poikuutensa serkulleen :x
ihan luotettavasta lähteestä oli kuullu ettei ollu mikään juoru kun ei sitä (onneks!!) moni tiedä...
ystäväni oli sit kysynyt suoraan asiaa mieheltään joka oli suuttunut aivan silmittömästi ja lähtenyt menemään huutaen jotain solvauksia tyyliin pidä huoli omasta menneisyydestäs tms... eli selkeesti totta ja miehelle paha paikka.
kaikkein parasta se, että mun ystävä on aika hyvä kaveri tän naispuolisen serkun kanssa :x

oikeesti, KUVOTTAVAA!!! |O :ashamed:

Saahan serkun kanssa mennä naimisiinkin... :whistle: onhan Oskari Katajistollakin lapsi serkkunsa kanssa.

No joo... en kyllä ite pystyis kuvitteleen mitään omien serkkujen kanssa

Mitä serkumpi, sen herkumpi. :snotty:
Ei vaan, oikeesti. Inhottavaltahan toi kuulostaa, mut onko nyt sit kuitenkaan niin kamalan vakavaa, että mitään kriisiä kannattaa järjestää tosta?
Serkun naiminenhan on laillistakin suomessa. Jos sille miehelle on aikoinaan tuollainen lipsahdus sattunut, ja on vaikea paikka itselle, niin kannattaako sitä nyt rankaista siitä??

ei voi muuttaa ei, mut väkisin aloin miettii omalle kohdalle ja mä kyllä saisin asiasta jopa aviokriisin..
ystävä on mulle monasti ihmetelly ky mies ei halunnu puhua siitä kelle menetti poikuutensa.. nyt selvis sekin :whistle:

minä en näe tuossa mitään kummallista. Saahan serkun kanssa mennä naimisiinkin. Itse en tapaa juurikaan sukulaisiani, joten tuskin edes tietäisin, että on mun serkku. Jos tuosta saa aviokriisin, niin on kyllä suhteessa muutakin mätää mun mielestä.