Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Dodii, harvinainen hetki. Mää laitoin kans kuvan profiiliin![]()
Tarkkuudessa on ehkä vielä varaa tehdä rohkeampaa![]()
Sun esimerkin varjolla uskalsin tuon laittaa... Hmm.. jospa hieman pienennän oman pärstän vaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Dodii, harvinainen hetki. Mää laitoin kans kuvan profiiliin![]()
Tarkkuudessa on ehkä vielä varaa tehdä rohkeampaa![]()
Sun esimerkin varjolla uskalsin tuon laittaa... Hmm.. jospa hieman pienennän oman pärstän vaan...
No nyt tuossa on sellainen sopiva hullunkiilto![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onks tää sellanen keskinäisen kehumisen ketju niinQ? Et kehu sä mua kauniiks ni mä kehun sit sua![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onks tää sellanen keskinäisen kehumisen ketju niinQ? Et kehu sä mua kauniiks ni mä kehun sit sua![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onks tää sellanen keskinäisen kehumisen ketju niinQ? Et kehu sä mua kauniiks ni mä kehun sit sua![]()
Ai niinkö niitä kehuja saiki.. Ihmekös ku kukaan ei kehunutkaaUnohdin kehua toisia eka... :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onks tää sellanen keskinäisen kehumisen ketju niinQ? Et kehu sä mua kauniiks ni mä kehun sit sua![]()
Ai niinkö niitä kehuja saiki.. Ihmekös ku kukaan ei kehunutkaaUnohdin kehua toisia eka... :saint:
Mulla oli aikasemmin parempi kuva, ainakin omasta mielestä. Mutta eipä sitäkään kommentoitu. No, mitä minä niillä kommenteilla lopulta tekisin, mutta pistää kyllä itseäkin ihmetyttämään, että mitä iloa siitä saa, että kuvan pistää.
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Mutta tiedäthän, että sää oot kaunis!Ja ihanan pitkät hiukset sulla!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Mutta tiedäthän, että sää oot kaunis!Ja ihanan pitkät hiukset sulla!
![]()
Tiedän, että se on subjektiivistaOot sääkin, vaikka kieltämättä tuossa kuvassa on vähän sellainen sanos nyt Jaska jotain niin väitellään -ilme.