Hylätyt lapset telkkarissa juuri nyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sydän pakahtuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:
Mutta tuonnehan on tehty nyt vaikka mitä muutoksia.Just luin niistä tänään.Eli ei onneks enää yhtä kurjaa kuin siihen aikaan ku toi on kuvattu.

No eipä se sitä tosiasiaa muuta että tuo on tapahtunut. :(

Hienoa tottakai jos asiat on parantuneet.

Alkuperäinen kirjoittaja sinkkuäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja gyv:
Jos kukaan ei välitä, niin olisi armomurha tuossa tilanteessa paikallaan :/
Pieni piikki vain ja nukahtaisi ikuiseen uneen. Ei tarvitsisi kärsiä enää pienten :'(

hyi mitä puhut...ois paikallaan et joku välittävä menis sinne..en saattanut kuin katsoa yhden kuvan ja ei ois tätäkän pitänyt avata..kamalia puhut

Tuolla ne lapset pyörivät kärpästen syötävänä ja nääntyvät! Eikä niitä poloisia tosiaankaan ole vain nuo kymmenen jotka tv:ssä nyt näytetään. Sinä olet sitten se välittävä joka sinne menet.

Älä ole tyhmä ja lapsellinen, olisi aika naivi olettamus että siellä olisi vain 10 lasta. Myöskin aika kohtuutonta sanoa että tapetaan ne, ko maa on eu:ssa, kyllä siihen täytyisi poliittisten päättjienkin puuttua, vaikkapa sitten kirkon jne. Esim.mistä ajattelit että vaikka minä yksityishenkilönä saisin varat siihen jne.

Mutta tuonnehan on tehty nyt vaikka mitä muutoksia.Just luin niistä tänään.Eli ei onneks enää yhtä kurjaa kuin siihen aikaan ku toi on kuvattu.

Vaan maailmassa on silti paljon orpolapsia, joiden kohtalo ei ole tuota parempi
:(

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:

Vaan maailmassa on silti paljon orpolapsia, joiden kohtalo ei ole tuota parempi
:(

Valitettavasti on kyllä.Mutta hyvä,että edes osalla asiat parempaan päin.

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
hyi vittu mun tekee pahaa.
miten noi hoitajat voi nukkua yönsä??!!!
MIKSEI KUKAAN TEE MITÄÄN??!! :'(
väkisin ajattelen tahtomattani et jos OMA lapseni olis tuolla... :'(

Juuri tuokin tulee itselle aina mieleen näitä tälläisiä katsellessa, siksi nyt äsken käänsin pois,juuri parahiksi mtv3 mainoksille:; poika on ruokalassa ankeana kun saa muussia ja leikkeleen, ja se alkaa kellertää enemmän..'ainahan se on mielessä,loma*..tosilla olisi se ruokakin..

"minä olen todella hyvä johtaja, mutta työntekijät ovat jättäneet minut pulaan" vittu miten vastenmielistä porukkaa.
miten voi olla noin monta välinpitämätöntä luuskaa samassa paikassa??!!!
vittu lapset kuolee sänkyihinsä ja johtaja selittää et osaa hommansa ku on just ostanu kolme aurinkovarjoa ulos ens kesäks.
hyi helvetti.

hyi vittu mun tekee pahaa.
miten noi hoitajat voi nukkua yönsä??!!!
MIKSEI KUKAAN TEE MITÄÄN??!! :'(
väkisin ajattelen tahtomattani et jos OMA lapseni olis tuolla... :'(

Onko ne hoitajat kamalia?Mä en pysty kattomaan.. :x

yksi ainakin löi,mutta erotettiin kun kuvausryhmä kävi sanomassa johtajalle, tosin johtaja tiesi hänen väkivaltaisuudestaan/taustastaan..

"minä olen todella hyvä johtaja, mutta työntekijät ovat jättäneet minut pulaan" vittu miten vastenmielistä porukkaa.
vittu lapset kuolee sänkyihinsä ja johtaja selittää et osaa hommansa ku on just ostanu kolme aurinkovarjoa ulos ens kesäks.
hyi helvetti.

ja on kasettisoitinta ja lisää tilaa vaan ei tarpeeks hoitajia :o

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
hyi helvetti.

oikeesti,ruokaa ja rakkautta noille lapsille eikä mitää aurinkovarjoja |O

hyi helvetti.

niimpä ja oikeesti toi johtaja.. :o :o kaikki on vaan hoitajien vikaa.. itsellä ei ole osaa eikä arpaa koko touhuun

hyi helvetti.

niimpä ja oikeesti toi johtaja.. :o :o kaikki on vaan hoitajien vikaa.. itsellä ei ole osaa eikä arpaa koko touhuun

"tämä on mukava työpaikka hehheheheehe :saint: " |O |O |O

Pysäytti :| .

Mitä iloa on kasettisoittimista ja aurinkovarjoista lapsille, jotka makaavat jalka poikki sängyssä tai niille, joita istutetaan tuntitolkulla potalla, kun se on helpompi keino kuin viedä lasta joka kerta tarpeilleen.

Uskon, että hoitajat ovat kivettäneet itsensä. Tekevät vaan työtään. Syöttävät, vaihtavat vaipat ja kuivat petivaatteet. Ovat nähneet niin paljon pahaa, että on helpompi vain tehdä mekaanisesti ajattelematta mitään.

Se lapsi, joka oli toimittajan sylissä oli niin suloinen... :heart: :'(

Ei se sitä katso missä maassa lapset ovat! Ja vaikka olisi aikuiset kyseessä, niin kamalaa kun kärsivät monta kuukautta tai jopa vuosia. Tärisevät ja nääntyvät likaisiin sänkyihinsä :(
Jos omalle lapselle olisi annettava joko tuollainen elämä tai sitten se kuolema (eikä sekään siis mitenkään toivottu! en halua omaa lastani tapattaa!) niin en haluaisi lastani tuollaiseen paskaiseen laitokseen, jossa ei edes syliä ole, saati ruokaa ja juomaa.

"Jos ei lapsella ole kuumetta, niin on kaikki hyvin." Niin se hoitaja vai mikä nainen olikin sanoi :| Voi kun niillä lapsilla olisikin ollut vain sitä kuumetta.

Tuo ei oikeasti ole mitään elämää!!! |O

Alkuperäinen kirjoittaja gyv:
Jos kukaan ei välitä, niin olisi armomurha tuossa tilanteessa paikallaan :/
Pieni piikki vain ja nukahtaisi ikuiseen uneen. Ei tarvitsisi kärsiä enää pienten :'(

hyi mitä puhut...ois paikallaan et joku välittävä menis sinne..en saattanut kuin katsoa yhden kuvan ja ei ois tätäkän pitänyt avata..kamalia puhut

Tuolla ne lapset pyörivät kärpästen syötävänä ja nääntyvät! Eikä niitä poloisia tosiaankaan ole vain nuo kymmenen jotka tv:ssä nyt näytetään. Sinä olet sitten se välittävä joka sinne menet.

Kyllä ne muksut ansaitsee parempaa kun esim. ne pellet jotka pyörii nyt bb-talossa.Koskettava dokumentti,kyynel silmässä katsoi.Mutta niin kuin joku sanoi ,tämä meidän maailma on aivan sairas,pilalla.

ohjelma antaa ajattelimisen aihetta. noille lapsille tuo elämä on jokapäiväistä, ja sen ajtteliminen sattuu ja paljon. Onko elämä tuon arvoista? mielestäni ei, mutta minähän en siitä voi päättää.

Miksi nuo rikkaat julkkikset tarvitsevat 4 eri huvilaa missä asua? laittaisivat enempi senkin rahan noille poloisille ja rakennuttasisivat heille kunnon kodin, jossa olisi lämpöä ja elämä elämisen arvoista.

Elämä ei ole reilua!!!!!!!!!!!!

Moneen asiaan ottaisin rahallisesti osaa mutta tänä päivänä ei voi olla ollenkaan varma siitä että rahat päätyvät oikeaan paikkaan.Sivustavetäjiä löytyy varmasti,ikävä kyllä...

Loppu oli minusta kaikista järkyttävin. kun toimittaja koski sitä pientä poikaa niin kuinka se poika tuli toimittajan syliin. Lapset tarvitsevat rakkautta ja hellyyttä. Näki ettei poikaa oltu pidetty hyvänä. Siinä jotenkin kiteytyi koko ohjelman ydin. Lapsen rakkauden ja äidin kaipuu :(

Yhteistyössä