Hyi yök. Ostin kaupasta semmoisia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hyi

Vieras
vaaleanpunaisella kuorrutteella koristeltuja donitseja. Olivat siis irtomyynnissä. Mä ajattelin että niissä on se kuorrute samanlaista kuin pomadamunkeissa tms. Mut eipä ookkaan. Yökyökyök.
Tuo kuorrute ei edes sula suuhun, se ei oikein maistu miltään paitsi joltain muovilta tai jotain. Hyi olkoon. Ja donitsitkin on ihan mauttomia.
Ihan hirveetä **skaa, oksettaa.

vaaleanpunaisella kuorrutteella koristeltuja donitseja. Olivat siis irtomyynnissä. Mä ajattelin että niissä on se kuorrute samanlaista kuin pomadamunkeissa tms. Mut eipä ookkaan. Yökyökyök.
Tuo kuorrute ei edes sula suuhun, se ei oikein maistu miltään paitsi joltain muovilta tai jotain. Hyi olkoon. Ja donitsitkin on ihan mauttomia.
Ihan hirveetä **skaa, oksettaa.

Minä sorruin vähän aikaa sitten ostamaan lähikaupasta jotain feikkidonitseja, olivat siis olevinaan kuten Arnoldsin kinuskidonitsit. Voi että oli pahoja!

Joo, nämäkin muistuttivat niitä Arnoldsin donitseja, siksi mä aattelinkin että oisivat hyviä. Ja ois olleetkin, jos tuo kuorrute ois ollut sitä miltä näyttää. Mä en käsitä, mitä ihmettä tuo vaaleanpunainen juttu on. Jotain sulatettua muovia?

Yhteistyössä