A
Ap
Vieras
Oli pääsiäinen. Mä olin viemässä ihmisiä pääsiäiskirkkoon. Siellä sit oli joku nainen, jolla oli mielenterveys ongelmia. Sillä oli paha vaihe meneillään, ja uhkaili mua ja mun poikaa. Piti mun poikaa vankinakin hetken kunnes saimme miehen kans sen pois. Mä sit pojan kans lähdin karkuun sitä niin eikös se ollut laittanut hajupommin autoon ja poika säikähti ihan hirveästi. Mä sit näin ku se helikopterin kans seuras meitä. Ajoin ihan hulluna ja sit päästiin kaupunkiin niin käytiin vaihtamassa meidän nimet, hommattiin salainen kännykkäliittymä ja vaihdettiin auto. Kylläpä mun aivot toimi ihanan ripeästi tuossa tilanteessa
muistan ku unessa kirjoitin miehen puh. numeron talteen ja menin uudella nimellä hakeen uutta liittymää ja pistin sit viestiä. Oli myös kauhean vaikea miettiä uus nimi pojalle ku sen entinen oli musta niin ihana. Aivan itkin hulluna sitä. Myös sen pommin jälkeen sit siirsin pojan turvaistuimen etupenkille ettei tartte istuu takana yksin ja pelätä. Ihan kammottava uni kyllä.