Hyi kamala mikä uni, vieläkin mahan pohjassa inha tunne :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras
Olin jossain ihmetapahtumassa, jossa oli paljon ihmisiä, sekä aikuisia että myös paljon lapsia.
Tapahtuma-alueita oli kaksi, toinen niistä jonkun parin korttelin matkan päässä.
Yhtäkkiä miulle tulee tunne, että nyt pitää etsiä kuopus..kävelen ympäri aluetta ja koitan katella näkyiskö sitä mutta on niin paljon samankokoista lasta etten löydä omaani.
Sit ajattelen että menen kattomaan sinne toiselle alueelle, jos tyttö ois muiden mukana kulkeutunut sinne. Matkalla onkin paljon porukkaa, joku pikkuinen meinaa jäädä auton alle mut nappaan sen mukaani kun meen tien yli ja lasken toisella puolella maahan.
Jatkan matkaa, siinä on joitain suht vanhojen puutalojen pihoja joiden läpi menen ja oon melkein perillä, kun saan tekstarin jossa kerrotaan kuopukseni löytyneen hukkuneena :'(
Vajoan polvilleni ja yritän tavata tekstiä uudelleen ja uudelleen, ei voi olla totta, maha tuntuu pyörähtävän ympäri..hirveet itsesyytökset, miten mie saatoin päästää tytön näkösältä..

Kauhea uni. Muut viimeaikaiset unet on ollu omituisia mut tää vetää pohjat kamaluudessa.
Hirvee olo oli kun siitä heräsin ja huomasin ettei kuopus ollut ees kattomassa lastenohjelmaa esikoisen kanssa..piti ihan kysyä että missä se on. Oli nukkumassa vielä, onneks.

Kylmänväreethän tuosta unesta tuli.Onneksi se oli vain unta, mutta tiedän, että siitä jää siltikin joksikin aikaa sellanen inhottava fiilis.

Mä näen myös välillä ihan kamalia unia...monesti on aamulla ollut helpotuksen huokaus että olikin vain unta

Kamala ;( Mä näin kanssa viime yönä unta, että meidän vanhimmalla tytöllä oli syöpä. Ihan kamala olo aamulla, mutta hirvittävä helpotus kun olikin vain unta.

Miun unet on yleensäkin vähän semmosia että aamulla pitää miettiä että mitä hittoa...jotkut sitten on niin kamalia :( Kyllä teki mieli rutistaa kuopusta oikeen kunnolla kun heräsin, kun se olikin kunnossa.

Yhteistyössä