hyi mikä ukko oli jollakin

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja säälitti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

säälitti

Vieras
melekonen vellihousu oli jonkun naisen mies ja näytti olevan kolmen lapsen isäkin...
äitee siinä penkoi sandaaleja lapsilleen niin äijä nojaili kaupankärryihin ja kauheella äänellä märisi voi vit.., saat..,perk...pitääkö ne kaikki penkoa ja repiä sieltä jne..valitti niinkuin pikku-ipana pahimmillaan, eukko parka yritti siinä pienellä äänellä mumista jotain että lapset tarvii kenkiä.

mulla tuli hetoi mieleen että varmasti joku palstalainen tuo nainen :)
 
Mä näin tuollaisen naisen kaupassa.

Oli aikuisen tyttärensä kanssa liikenteessä, pienempiäkin lapsia mukana, ja KAAMEA narina kun tytär katseli halpoja puseroita (aletuotteet puoleen hintaan). Määk määk määkiti määk. Ei sentään kiroillut mutta valitti niin että teki mieli sanoa jotain.

Vaatetuksesta ja hiuksista päätellen ne oli jotain lahkolaisia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Mä näin tuollaisen naisen kaupassa.

Oli aikuisen tyttärensä kanssa liikenteessä, pienempiäkin lapsia mukana, ja KAAMEA narina kun tytär katseli halpoja puseroita (aletuotteet puoleen hintaan). Määk määk määkiti määk. Ei sentään kiroillut mutta valitti niin että teki mieli sanoa jotain.

Vaatetuksesta ja hiuksista päätellen ne oli jotain lahkolaisia.

elikkäs jehoviako?
 
Teillä ämmillä on kumma taipumus pysähtyä hypistelemään kaikkea tarpeetonta kaupoissa, vaikka ei tarttis muuta kuin litran maitoa. Kyllä siinä hermot menee kiireiseltä mieheltä riekaleiksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja säälitti:
elikkäs jehoviako?

Ei kai jehovan todistajia tunnista hiusten ja vaatteiden perusteella? Mä en ainakaan tunnista, mun kaveripiiriin kuuluvat pukeutuu ihan kuten muutkin.

En tiedä mitä ne oli. Jotain adventisteja kai, tai lestadiolaisia?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Teillä ämmillä on kumma taipumus pysähtyä hypistelemään kaikkea tarpeetonta kaupoissa, vaikka ei tarttis muuta kuin litran maitoa. Kyllä siinä hermot menee kiireiseltä mieheltä riekaleiksi.

maitopurkeillako lasten pitäis kävellä?
oishan se melko ekoloogista.
tuolla kaupassa ei kyllä oltu maito-ostoksilla
 
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Teillä ämmillä on kumma taipumus pysähtyä hypistelemään kaikkea tarpeetonta kaupoissa, vaikka ei tarttis muuta kuin litran maitoa. Kyllä siinä hermot menee kiireiseltä mieheltä riekaleiksi.

Kiireiseltä mieheltä? Herra Majurilla on kiire minne? No mammapalstalle :DD
 
Voisin kuvitella oman ukkoni käyttäytyvän lähes noin, ehken ei ihan kirosanoilla. Se on kumma kun naiset aina "juuttuvat" ostoksilla miesten mukaan jonnekin, mutta siinä vaiheessa kun jotain kampetta tarvitaan alkaa se määkinä, että eikö ole sitä ja tätä. Tai meillä kysytään, että mistä kaapista sitä ja tätä löytyy. Ihan kuin tavarat itsekseen lentelisivät sinne kaappiin odottamaan??
 

Yhteistyössä