hyi mikä päivä tänään on

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä taas täällä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä taas täällä

Vieras
pitää alkaa siivoamaan. miniä alkaa kaveriksi, kun onneksi tänään ei ole kouluja. onkos täällä sellaisia jotka tykkää siivota. kun tiedän että hleitäkin on :D , mun tuttavapiiriinkin kuuluu muutamia. se vaan ärsyttää kun käy jossain ja siellä on tosi siistiä, nii emäntä sanoo, että pitää tässä siivotakii, kun huusholli on niin huonossa kunnossa, kun en ole siivonnu ku viime viikolla :snotty:

Kuulostaa tutulta :) En siivoomista rakasta miekään. Ja kuitenkin kun siihen ryhtyy, niin se on sit nopsaan tehty. Eilen miehen kans yhdessä siivottiin niin pari tuntia ja oli viikkosiivous tehty.

Aion vaan imuroida tänään ja ke. Perjantaina parempi siivous, koska v-loppuna on synttärit.
Ei siivoamisessa mitään, jos sen saisi rauhassa tehdä. Pikkulasten avustuksella väliin meinaa hermot pettää. :o

Juu, munkin pitäisi siivota, ei innosta sitten yhtään. Nyt kyllä kerrankin saisin rauhassa puunata koko kämpän katosta lattiaan, mutta ei innosta ei. Jos keittäisi vähän lisää kahvia ja sen voimalla yrittäisi alottaa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 08:07 mupeli kirjoitti:
Juu, munkin pitäisi siivota, ei innosta sitten yhtään. Nyt kyllä kerrankin saisin rauhassa puunata koko kämpän katosta lattiaan, mutta ei innosta ei. Jos keittäisi vähän lisää kahvia ja sen voimalla yrittäisi alottaa.
Oon ihan kade tuosta rauhassa siivoamisesta!
Mutta kahvia aion minäkin nyt ottaa. Kippis!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 08:08 tuota kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 08:07 mupeli kirjoitti:
Oon ihan kade tuosta rauhassa siivoamisesta!
Mutta kahvia aion minäkin nyt ottaa. Kippis!

Se on tämä alottaminen vaan vaikeeta.Sitten kun on alkuun päässyt niin tulee kummasti into siivotakkin =) Kippis!

Minä tässä ajattelen , että aikansa kutakin , aamulla pistin pikaisesti paikat kuntoon, ei ole sotkijoita lähimaillakaan, toista oli ennen . Nyt saa olla möllötellä yksikseen, melkein liiankin yksin.

Yhteistyössä