Hyi kamala! (linkki)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aika paha. En tiedä mitä se kertoo minusta ihmisenä, mutta minua ei juuri tee pahaa nuo. Milleköhän alalle sitä olisi sopiva...patologiksi?

Mä kun ihan tosissani haluaisin patologiksi :D

Hei, mä taas ensihoitajaksi oikeasti. Brutaalia hommaa kai sekin välillä. Ammatinvalinnat kohdillaan luonteen kanssa. :D

Huh huh, ap:n video oli aika roisia katsottavaa... niin se on ihmisen elämä pienestä kiinni, lopulta ollaan kaikki vaan elottomia lihamöykkyjä :(. Olisikohan tuossakin mahtaneet pelastua, jos olis ollut kunnon kypärät.

no ei nuo nyt niin pahoja kuvia ollut... ilman kypärää saattaa noin käydä..
mä olen nähnyt kuvia palaneista ihmisistä, junan alle jääneistä ihmisistä jne. elämä nyt vaan on välillä vähän ikävempää...

Mun mielestä on naurettavaa ja lapsellista, että aikuiset ihmiset vielä kehuskelevat sellaisella, että "eihän noissa kuvissa oo mitään" ja yritetään esittää niin kylmää ja paatunutta. Mitä elvistelemistä sellaisessa on? Enkä tarkoita että tässä ketjussa oli paljon sellaista, mutta monesti vastaavissa on.

Yhtä naurettavaa tietenkin on tuollaisilla asioilla mässäilykin. Ap:kaan ei esittänyt mitään järkevää syytä sille, miksi halusi jakaa tämän jutun kanssamme.

No ihan uutinenhan tuo on, ja eikö muka ole välillä hyvä herätellä itseään elämän raadolliseen puoleenkin, eikä vaan elää siellä kuplassa vaaleanpunaiset lasit silmillä?

Mun mielestä on naurettavaa ja lapsellista, että aikuiset ihmiset vielä kehuskelevat sellaisella, että "eihän noissa kuvissa oo mitään" ja yritetään esittää niin kylmää ja paatunutta. Mitä elvistelemistä sellaisessa on? Enkä tarkoita että tässä ketjussa oli paljon sellaista, mutta monesti vastaavissa on.

Yhtä naurettavaa tietenkin on tuollaisilla asioilla mässäilykin. Ap:kaan ei esittänyt mitään järkevää syytä sille, miksi halusi jakaa tämän jutun kanssamme.

meitä on moneen junaan, mä en pidä kuolleita ihmisiä kammottavina, enkä tuollaisia kuvia mitenkään shokeeravina
olen kyllä jollain tasolla kylmä ja tunteetonkin.. mutta ehkäpä noi "ei mua hetkauta" kommentit korostuu siksi että nykyisin kuolemaa, kuolleita ym pidetään niin kamalina juttuina.. niitä kammoksutaan, eikä niitä asioita pystytä käsittelemään...

Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
mä olen nähnyt kuvia palaneista ihmisistä, junan alle jääneistä ihmisistä jne. elämä nyt vaan on välillä vähän ikävempää...

Heillä oli ollut kypärät (että vaatteet).

En minäkään nähnyt noissa mitään kauhisteltavan kamalaa, noinhan siinä käy, kun tulee iskua ja ihminen hajoaa. Miksi lähteä tekemään asioista ASIOITA. Joillekin tekee pahaa, joillekin ei. Onnettomuus itsessään tietysti surullinen. Olen nähnyt myös vastaavan onnettomuuden aivonrippeineen ja halkinaisine kalloineen.

Omia läheisiäni en kyllä välttämättä haluaisi nähdä tuossa tilassa, heihin kun on ihan erilainen tunneside.

Ihmisille nimenomaan pitäisi näyttää miten kolarissa käy kaikessa karuudessaan. Nyt saa kuvan että auto menee rikki ja ihminen häviää siististi pois ja haudataan.

mää oon joskus erehtynyt katsomaan vastaavaa, kun mies katsoi yhtä järkyttävää juttua ogrish.com:issa :x tuo kyseinen saitti on erittäin kyseenalainen mielestäni...

Aika pysäyttävää välillä katsoa tuollaista.
Ei sitä tule ajatelleeksi miten herkästi ihminen sitten kumminkin menee muusiksi.
Ja tosiaan ne järkytyksen tunteet pystyy jotenkin ulkoistamaan kun katsoo materiaalia aivan vieraista ihmisistä netin kautta.
Ainakin voivat toimia varoittavina esimerkkeinä nämä videon kaverukset.

Alkuperäinen kirjoittaja :/:
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:

Heillä oli ollut kypärät (että vaatteet).

Niillä oli vaan sellaset pottakypärät, ei kunnollisia moottoripyöräkypäriä.

Liikenneonnettomuudet ovat karuja sen voiman takia, mikä kohdistuu heiveröiseen ihmiseen.

Terv.huoltoalalla työskentelevänä tiedän mitä noissa onnettomuuksissa saatta käydä :/

Joskus ihmisestä ei näy ulospäin mitään vammaa, mutta sisukalut ovat kamalan paineen takia revenneet.

Yhteistyössä