Hyi kamala! (linkki)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
VAROITUS

Linkki sisältää pahan näköistä kuvaa moottoripyörä onnettomuuden jäljiltä!

ÄLÄ AVAA ainakaan lasten nähden tai jos itse olet herkkä!!!

http://www.liveleak.com/view?i=7ed_1243150860

Alkuperäinen kirjoittaja outoa:
Miksi ihmiset haluaa mässäillä tuollaisilla kuvilla? Oikein piti linkittää, että mahdollisimman moni pääsisi kauhistelemaan:(

No siellä on pari päätä levähtänyt asfalttiin. Ei mitään iloisia kuvia, mutta en nyt minä ainakaan yöuniani menettänyt.

Mä löysin netistä joskus semmosen kuvan missä oli auto ajanu rekkaa päin, niitä kuvia oli otettu siitä kun se auto on siellä rekan sisässä ja sit ku se on vedetty pois sieltä.. :x Eipä paljon erottanu että ihmisiä on siellä kyydissä ollu, ihan oli pelkkää vaaleenpunasta massaa se auto täynnä, tietäänhän sen jos siitä tuulilasin kohilta menee auto kokonaan poikki.. Sillon kyllä menetin yöuneni.. :(

Alkuperäinen kirjoittaja inskun:
Mä löysin netistä joskus semmosen kuvan missä oli auto ajanu rekkaa päin, niitä kuvia oli otettu siitä kun se auto on siellä rekan sisässä ja sit ku se on vedetty pois sieltä.. :x Eipä paljon erottanu että ihmisiä on siellä kyydissä ollu, ihan oli pelkkää vaaleenpunasta massaa se auto täynnä, tietäänhän sen jos siitä tuulilasin kohilta menee auto kokonaan poikki.. Sillon kyllä menetin yöuneni.. :(

Mulle tää sun kuvailukin riitti jo. Taidan kärsiä liian pikkutarkasta mielikuvituksesta :x

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja inskun:

Mulle tää sun kuvailukin riitti jo. Taidan kärsiä liian pikkutarkasta mielikuvituksesta :x

Juu, ei ikinä enää.. :D

Yhteistyössä