Hyi, ihastuksellani olikin röllykkä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tinttamaari"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Tinttamaari"

Vieras
Heh, lähinnä naurattaa, mutta pakko purkaa. :D

Olen ollut vähän ihastunut työkaveriin, jota näen vain harvakseltaan. Ihan selvästi olen ollut ihastunut vain mielikuvaani hänestä urheilullisena ja mukavana miehenä. Nyt olin aivan järkyttynyt, kun hän pitkästä aikaa kävi työhuoneessani ja huomasin hänellä kunnon elintasokummun! o_0

Unohtui kyllä ihastukset ja oma mies tuntuu taas aivan mahtavalta. Eli hyvä näin. :)

...pitää vielä jatkaa, kuinka paljon mua hävettää tuo ihastus, kun pelkään, että mies ehti sen huomata. Ja nyt hävetyksestä korvat helottaa, kun juttelee mulle. Voi apua, että ihminen osaa olla näin teini vielä aikuisiällä! :ashamed:

Voi ei! Olen samassa tilanteessa. Kyseessä vaan on sellainen mies, jota edes harvoin näen, niin sitten ajatuksissani nostan hänet jalustalle ja fantasioin ties mitä. :O
Todellisuudessa se mies on ihan perus-Reiska, ja röllykkämaha siltäkin löytyy...

Terve kohtalotoveri! :wave:

Sepä se, kun harvoin näkee niin kuvittelee sitten tyyppiä ihanemmaksi kuin onkaan. Onneksi olen niin uskollista tyyppiä, että ihailin tyyppiä vain kaukaa, enkä edes kuvitellut mitään suhdetta. Saattais tyyppi olla ihmeissään, jos olisin ensin yrittänyt iskeä sitä ja sitten olisinkin huomannut, että hyi, mikä tyyppi tuo oikeasti on.

Röllykkäfobia ? = Pinnalisuuden huipentuma.

Itse en ottaisi vatsakasta miestä, koska se kertoisi hänen olevan liian eri aaltopituudella, kuin minä. Minulle on tärkeää, että pitää itsestään huolta, urheilee ja syö terveellisesti. Myös liika tälläys (oikein laitettu tukka yms) ja kalliit merkkivaatteet on täysi turn OFF. Nekin kertoisivat tyypin arvostavan ihan eri juttuja, kuin minä kirppisreleissäni. Ei ole mielestäni pinnallista, koska todelliset syyt on kuitenkin (oletetuissa) arvoissa, perjaatteissa ja elämäntavassa. Toki pinta voi valehdella, mutta se jää sitten tyypin todistettavaksi, jos sattuu olemaan kiinnostunut.

Onneksi on löytynyt samoin ajatteleva mies, niin ei tarvitse moisia miettiä enää kuin teoriassa. ;)

Yhteistyössä