Hyi hitto... vieraat haisevat lapset valitusta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja YÖK
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

YÖK

Vieras
Mua oksettaa ja ällöttää ku lapsellani kay yks kaveri ni sillä samat vaatteet saattaa pahimmillaan olla 2 VIIKKOAkin!!!! Tänään ku tuli ni hyi helv et se tenava HAISI! Ruokaa laitoin ja kyl ainaki mun ruokahalut hävis sen siliäntien :x

ikvä kyllä meilläkin käy joskus sellaisia kylässä että joutuu illan tuulettamaan ja desinfioimaan paikkoja. oikeesti lapsilla on todella likaiset vaatteet. Eräs ystäväni antaa lasten käydä pesulla vain kerran viikossa koska vesi maksaa ja hänen tyttönsä käyttää viikon samoja pikkareita

uskomatonta. Näitä ei vain voi tajuta. Senkin vielä ymmärtäis, että maaseudulla asuva lapsi leikkii esim. navetassa ja illalla haisee siksi... Mutta se, että vaatteita ei vaihdeta, miten vanhemmat eivät huomaa likaisuutta ja hajua?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En tiedä missä maailmassa te elätte, mutta mä en ole tuollaisiin törmännyt koskaan.

Kyllä törmää.. ihan isoissa kaupungeissa, missä tahansa. Kaikki ei ilmeisesti välitä tai ihmisiä ei häiritse .. Surullista se on. Puhtaat tuoksuvat vaatteet on ihaninta! Voin vaa kuvitella vaihtaako ne koskaa petivaatteita??!!!

Alkuperäinen kirjoittaja lisko harmaana:
Lpasen vikako se on? Ressu. Etkö voi vaatteita pyöräyttää vaikka pikapesussa ja kuivausrummussa, jos noin aikuista ihmistä lapsen hajut häiritsee.

Sanoinko et lapsen vika?

Kuivausrumpua en omista, enkä näin ollen viitsi lasta ilkosiltaan kotiin passittaa. Mutta oikeasti se haju häiritsi ja pahasti. Mulle ihan sama onko vaatteet kuinka likaiset, mut tuollasseelle ei 8v lapsen kuulu HAISTA!!!!!

hyi oksetus.Mut eihän kaikkia aikuisiakaan tunnu haittaavan että sama t-paita on viikon päällä. Nää on varmaan noita ko.lapsia sitten isompana, tottuvat hajuihinsa. Hyi yök. Ja joo.. mitenkähän lie petivaatteiden laita, reppanat :(

ja kaikkeen likaisuuteen kun lisätään vielä se että sen tenavan vanhemmat polttaa sisällä :(
Aikasemmin on kyllä tupakka haissut, mut nyt sekin haju peittyi tuohon likaisuuteen :x Tytöllä tukkakin niin rasvainen et yöks!!! Oikeasti teki miel kieltää lastani enään leikkimästä sen kanssa niin paljon mua kuvotti :x

Oltiin vkl mökillä ja tänään tyttö tuli taas meille ni sillä ne samat haisevat ja likaiset vaatteet päällänsä :x
Tänään mä en enään voinut olla hiljaa vaan pakko oli tytölle sanoa että pitäisiköhän sun käydä suihkussa ja vaihtamassa vaatteet ku on jo aika likaiset.

Mun lapsuudessa vaatteet vaihdettiin saunapäivänä. Ja sitten koulussa keskiviikkona ja lauantaina, pikkarit ja sukat ja kaikki. Tais sukat olla melko tönkkönä lauantaina, hyi...

Omat mukulat vaihtaa vaatteet ainaki kerran päivässä.

Yhteistyössä