Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Meille ilmestyi kerran samantapaisia lattialle... yli 10v sitten. Ne löytyivät huonetraakkipuun juurelta. Mä mietin ensin, että ovat sen puun siemeniä... mutta sitten näin, kun purkista mateli pieniä matoja ensin purkin sisäreunaa ylös ja sitten ulkoreunaa alas... ja matelivat lattialla niin kauan, kunnes kuivuivat. Sen jälkeen olivat aika lailla tuon näköisiä.
Sen jälkeen tuli kiire vaihtaa mullat ko. kasville![]()
Voi v*ttu!!!! Mateliks ne pitkiä matkoja? Ne ois päässeet siis ylös sänkyynkin, jos pystyi kiipeämään purkin pintaakin!! Tuliks niistäkin tollasia elastisia vai kuivuiko ne sen näköisiksi, että olisivat murentuneet?? Nyt mä taas kuolen!!! Läpäisiskö kuivuneet madot mun vesitestin????
En mä nähnyt niiden matelevan kuin parinkymmenen sentin päähän kukasta. Mä en oikein muista, että pyörittelinkö niitä ollenkaan käsissäni, mutta en usko niiden läpäisevän vesitestejä![]()
Mun mielestä nuo näyttää irtoteeltä...
Mä nyt oikeasti haistoin niitä, eivätkä haisseet millekään, joten eivät liene irtoteetä. Meillä ei tuollaista irtoteetä ole, mutta jos olisi matkannut muualta, noiden suuri määräkään ei hämmästyttäisi, sillä teehippuset ovat harvemmin yksinään liikenteessä.
Toi sukkajuttu kuulostaa myös hyvältä, sillä mulle tuli aiemmin mieleen vain ne paksumman tyyliset kuminauhat, mutta totta on, että esim. urheilusukissa on monta kerrosta sitä lankamaista kuminauhaa päällekkäin ja se varmaan pilkkoutuisi noin. Meidän sukat on vielä elinkelpoisia, joten nyt jää enää mietittäväksi se, kenen sukka yritti romuttaa mielenterveyteni?!
Olen kyllä äärimmäisen kiitollinen kaikesta avustanne! Mulla oli alkuillasta sellainen olo, että on oikeasti lähdettävä evakkoon ja tilattava joku lämpöanturiammattilainen etsimään se suuri pesä, jossa kaiken ton vieraan näköisen p*skan tuottavat tappajat asuu. Nyt saan nukkua jälkiväristyksissä, mutta rauhassa.Kiitos!!!!!!!!
![]()
Nyt musta tulee jo hysteerinen. Tarkistin kengät, tossut ja saappaat. Kaikkien pohjat ehjiä. Rinkoissa ei oo hapertuneita nahka-, muovi- tai kumiosia. Nahkatakkeja ei ole. Kumipalloja tms ei ole. Imurin renkaat on sitä kovamuovia, joka ei haperru vaan lohkeaa. Lattialuuttuja on vaan liinamallisia ja niissä ehjät varret. Uusia kasveja on vain yrttimuodossa ja viimevuotisen multaan laitettuna.
Sit se, miksi hysterisointi alkaa voittaa: Ollaan tilattu ulkomailta viime kuukausina roinaa ja sitä on tullut Euroopasta, Jenkeistä ja Aasiasta. Jenkeistä kirjat tuli postisäkissä ja muualta roinat tuli joko paketissa tai kuoressa (kirjoja ja kameratilpehööriä). Onks noiden mukana voinut tulla jotain vaarallista elävää. Noi Jenkkien ja Aasian tilaukset matkusti pitkään, joten eikö mahdolliset salamatkustajat ehtisi kuolla matkalla? Eiks sitä kakkaa ois sitten tietenkin ollut niissä paketeissakin? Itken kohta. Jos toi on jostain elämänkaarensa päähän tulleesta tavarasta niin miksen voi tajuta, mikä se tavara on??