Hyi, helvattu! Mikä ihme...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lumiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lumiina

Aktiivinen jäsen
29.10.2005
7 281
0
36
Täällä haisee? :x |O Siis täällä meidän keittiössä... Olen haistellu joka paikan ja rätinkin jo heitin roskiin ja hajun lähdettä ei vaan löydy! :headwall:
Hyi semmonen imelä pilaantuneen haju :x :x :x

Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Täällä haisee? :x |O Siis täällä meidän keittiössä... Olen haistellu joka paikan ja rätinkin jo heitin roskiin ja hajun lähdettä ei vaan löydy! :headwall:
Hyi semmonen imelä pilaantuneen haju :x :x :x

Oletko tarkistanut ettei keittiön tiskialtaan viemäriputkissa ole mitään?

Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Toisen lavuaarin hajulukko? Sen jota ei ole tullut käytettyä viime päivinä...?
Molempia on käytetty ja tuota viemäriputkea en viitsis millään alkaa nyt rassaamaan ku mieskään ei ole kotona :/ Olen ihan varma, että sattus joku vesivahinko kuiteski, kun tuota rassailis omin nokkineni...

:x

Minäkin kerran ihmettelin keittiön inhaa hajua, just sellainen vähän imelä paha haju.
Paljastui sitten lähdekin; sen sijasta että olisin laittanut maitoon tehdyn sienikastikkeen jääkaappiin, olin lykännyt kattilan kattilakaappiin ja kannen kiinni..
Se kastike oli aika elävän näköinen.. :whistle: :x

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
:D Meillä ei ole sellaista...
Ei meilläkään silloin pitänyt olla, mutta olipa vaan puolikas jääkaapin vihanneslokeron perällä.
Jaa, ajattelin, että jos te tieten tahtoen yrititte muumioittaa sitä :D
Mutta ei, ei meillä ole kuolutta kaaliakaan... :whistle:

Olisko teilläkin ollut pestäväksi aiottu matto VIIKON likoomassa, kun vettä tuli sen viikon niin ettei voinut pestä. Kun ei sitten saanut kuivattua... "repii hiuksiaan" Meillä näin ja mahtava tuoksu todella :D

Yhteistyössä