Hyi helevetti miten kamalia ihmisiä täällä on

  • Viestiketjun aloittaja ????
  • Ensimmäinen viesti
????
Onko ihmiset todellisuudessa noin kylmiä mitä suurimmassa osassa ketjuja näkee? toisille vi**uillaan, ollaan ehdottomia ja kapeakatseisia. jyrätään se oma näkemys kuuntelematta muita, vaikka kirjoittajalla saattaa olla paha olo.. Kamala maailma. ja sitten vielä ihmetellään jossain että mistä niitä kiusaajia tulee, niitä epäempaattisia ihmisiä.. no mistäköhän kun on tuollaiset vanhemmat?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Black Diamond:
Juuh, mua kiusattiin koulussa n. 6v. ajan.Poikaa on kiusattu muutaman kerran koulussa ja sen ulkopuolella.
Otan osaa. Äidin suru on aina suuri, kun omaa lasta kiusataan :(

Meidän lasta kiusattiin kerran, onneksi siihen puututtiin tosi hyvin, mutta sen kerran muistaa aina, kun lapsi kertoo, että häntä on kiusattu :((((
 
äiti
Ja jos omaat eriävän mielipiteen jostain täysin hullustakin asiasta/ilmiöstä/ihmistyypistä muutamia mainitakseni niin kyllä tullaan huutamaan et ollaan niin kapeakatseisia yms.mut just ne jotka huutaa suvaitsuvaisuuden niomeen niin eivät itse suvaitse eriävää mielipidettä ja tää on täysin faktaa.
Ihanaa olla aikuinen nainen ja omistaa oma ajatusmaailma eikä mennä massan mukana:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Otan osaa. Äidin suru on aina suuri, kun omaa lasta kiusataan :(

Meidän lasta kiusattiin kerran, onneksi siihen puututtiin tosi hyvin, mutta sen kerran muistaa aina, kun lapsi kertoo, että häntä on kiusattu :((((
Kiitti :/ Pahan tekijöitä kun ei ole saatu kiinni.On ollut eri koulusta.Ja ties missä asuvat.Yks uhkasi tappaa pojan.

Minä taas en koskaan lapsena kertonut kiusaamisista. :/ Olen sit vatvonut aikuisena sitä päässäni.
 
[quote="?"
Mutta minkälainen ihminen tulee tänne kirjoittamaan vittumaisuuksia ja ilkeilemään tahallaan? Eikö ihmisillä ole muuta huvia?[/quote]

Jaa-a, vaikea sanoa. Mutta täällä saa ilkeillä sillä tavalla mikä ei reaalielämäässä onnistu. Kaipa se viehättää.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no mä en tajua tommosia ap:n kaltaisia tynnyreissä kasvavia sinisilmiä :headwall:
En ole tynnyrissä kasvanut.. nykyään erittäin yksinäinen ja tuntuu ettei mukavia ihmisiä ole missään. sellaisia lempeitä ja lämminsydämisiä. en itse halua pahoittaa kenenkään mieltä enkä haukkua tai lyödä lyötyä. en tajua miksi niin moni haluaa
 
no ei tàà ole oikea maailma. jos olisi nàin olisin jo vaihtanut kansalaisuuteni..... luulen ettà on monelle pelkkàà leikkià ja kuten todennut useamman kerran aiemminkin: palstamammat eivàt ole sama asia kuin keskivertomammat yleensà. siis ei vastaa todellista elàmàà ja suomalaisàitià.
 
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
Miten mä nään täällä tosi harvoin sellasia viestejä.. mä taidan lukea vaan sellasia avauksia mis ei oo mitään sellasta.
En mäkään oo huomannut, että täällä olisi useinkin tuollaisia viestejä. Mitä nyt joskus joidenkin harmaiden kirjoittamana (kuten tässäkin ketjussa...) mutta niitä en edes noteeraa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no mä en tajua tommosia ap:n kaltaisia tynnyreissä kasvavia sinisilmiä :headwall:
En ole tynnyrissä kasvanut.. nykyään erittäin yksinäinen ja tuntuu ettei mukavia ihmisiä ole missään. sellaisia lempeitä ja lämminsydämisiä. en itse halua pahoittaa kenenkään mieltä enkä haukkua tai lyödä lyötyä. en tajua miksi niin moni haluaa
Tähän peesi. :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no mä en tajua tommosia ap:n kaltaisia tynnyreissä kasvavia sinisilmiä :headwall:
En ole tynnyrissä kasvanut.. nykyään erittäin yksinäinen ja tuntuu ettei mukavia ihmisiä ole missään. sellaisia lempeitä ja lämminsydämisiä. en itse halua pahoittaa kenenkään mieltä enkä haukkua tai lyödä lyötyä. en tajua miksi niin moni haluaa
Kyllä niitä lempeitä ja hyväsydämisiä löytyy vielä maailmasta, Suomestakin :heart: ....Mulla EI oo tarvetta EDES täällä sanoo mitään pahaa toisista...kun en edes tunne ihmisiä nikkien takana...saati sitten sanoo oikeassa maailmassa...Joskus on tullut kirjoitettua jotain pahaa..ja lukenut se uudestaan ja en sitten ole lähettänyt...eli monen kannattas varmaan kans kaks kertaa miettiä kannattaako pahottaa tahallansa toisen/toisten mielen...noh tää on virtuaalielämää..tää palsta....aina voi vaihtaa palstaa tai laittaa koneen kiinni :hug: :flower:
 
Minna
Mä olen päättänyt lopettaa täällä palstailun. En siksi, että en jaksaisi enää näitä ilkeitä ihmisiä.

Vaan siksi, että vaikka mä olen täällä aina ystävällinen muille, niin kukaan ei noteeraa mitenkään. Aina tulee vaan näitä haukkumaketjuja, kuinka palstalaiset on niin kamalia. Mitä järkeä on olla täällä kiva muille, kun saa vain kuulla, että täällä ei palstaile ketään kivaa? Kyllästyin, ja lopetin.
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja Minna:
Mä olen päättänyt lopettaa täällä palstailun. En siksi, että en jaksaisi enää näitä ilkeitä ihmisiä.

Vaan siksi, että vaikka mä olen täällä aina ystävällinen muille, niin kukaan ei noteeraa mitenkään. Aina tulee vaan näitä haukkumaketjuja, kuinka palstalaiset on niin kamalia. Mitä järkeä on olla täällä kiva muille, kun saa vain kuulla, että täällä ei palstaile ketään kivaa? Kyllästyin, ja lopetin.
höh, voi harmi!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Mutta minkälainen ihminen tulee tänne kirjoittamaan vittumaisuuksia ja ilkeilemään tahallaan? Eikö ihmisillä ole muuta huvia?
Jaa-a, vaikea sanoa. Mutta täällä saa ilkeillä sillä tavalla mikä ei reaalielämäässä onnistu. Kaipa se viehättää.
kuuleppas timppa ja muutkin... kun ei täällä netissäkään tarttis eikä sais olla ilkeä. kyllä ne käytöstavat pitäis muistaa täälläki... tokihan irl on vähän vaikeempaa olla ilkee ku tulee nyrkistä.

 
migreenikko
Olen huomannut samanasian,että täällä on todella ilkeitä ihmisiä valtavasti jotka haastaa riitaa ja kyttäävät toisia ja eniten Savannaa pilkataan täällä.Oletteko miettinneet miltä SAVANNASTA tuntuu lukea kun pilkkaatte sitä?
Pitäisi sitä olla käytöstapoja sentään
 

Yhteistyössä