Hygieniapassi, onko sinulla? Onko kokeessa kysymykset kaikkialla samat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vielä passiton :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vielä passiton :)

Vieras
Siinäpä kysymys tulikin. Onko miten helppo päästä läpi? Paljonko saa olla virheitä? Missä kannattaisi Espoossa tai Helsingissä suorittaa? Pitäisi käydä suorittamassa tuo lähiaikoina. Mikä olisi paras sivusto netissä harjoitella/lukea etukäteen?

mulla on..hinnasta en tiedä,kun työpaikka maksoi..kävin amiedussa ja kysymykset on oikeessa kokeessa vaikeampia kun niissä harjotustesteissä..eviran sivuilla on ainakin aineistoa,kato sieltä.olikohan et 34/40 piti olla oikein,et meni läpi..

Meillä kuului työhön joten se tehtiin ilmaiseksi työpaikassani. Kysymyksiä oli muistaakseni about 100 ja niissä oli vaihtoehtoja. oli myös kompia, tms. oiskohan 5 saanut olla väärin. itse sain kaikki oikein, olivat suht. iisejä jos on tehnyt aiemmin jo työtä jossa noita tietoja tarvitaan. Eikös eri oppilaitoksissa/aikuiskoulutuskeskuksissa noita voisi suorittaa?

Niitä on tietty määrä kysymyksiä jemmassa ja tietyin väliajoin tehdään ne kokeet (jotka on valtakunnalliset) johon arvotaan tietty määrä niistä kysymyksistä (oliko se juuri 40 kysymystä per koe). Eli ihan sama missä suoritat, ihan yhtä vaikea/helppo on joka paikassa.

olen meilissä on hygieniapasi on vaike olen 3 kerta osuu 32/40 mutta en meene läpi on maksanut kolme kerta hinta 160£ olen työttön .tämä on kova hinta .miski? työvoimatoimsto en saa kurisin tai työttön ilmainen ...
aikaa huono nytkin kaikkilainesin passi misksi ? ja kukka keskitä

Amiksessa sai hygipassin ilmaseks. Oli helppo koe, maalaisjärjellä pääs läpi.
Alkoholipassi olikin sitten asia erikseen. Jotenkin oletti että siinäkin olisi yhtä tyhmiä kysymyksiä. Se jäi sitten saamatta :D

Uusimmat

Yhteistyössä