H
huom
Vieras
Olettehan huomanneet Ainun sivuilla huvitutti-keräyksen, eli kun laittaa 4 ainu tai mam-huvituttia, tulee pupu-heijastin kotiin. Aikaa on marraskuun loppuun.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja voi minua:en ole kuullutkaan moisesta ja olen aina heittänyt pois tutit... =(
Alkuperäinen kirjoittaja hei lisää:Ei kovin hyvä tuo lahja nyt. Viimeksi oli se tuutulaulu-cd, joka kaupassa maksoi normaalin cd:n hinnan.
Alkuperäinen kirjoittaja hei lisää:Ei kovin hyvä tuo lahja nyt. Viimeksi oli se tuutulaulu-cd, joka kaupassa maksoi normaalin cd:n hinnan.
Alkuperäinen kirjoittaja Elvispossu:Arvaakkaa kuka dorka heitti eilen 6 tuollasta tuttia roskiin!!!! :headwall: :headwall: Enkä lähe kaiveleen kellarista oikeeta pussia.
meillä menee kuivatavara polttoon ja niitä pusseja on noin 30....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Elvispossu:Arvaakkaa kuka dorka heitti eilen 6 tuollasta tuttia roskiin!!!! :headwall: :headwall: Enkä lähe kaiveleen kellarista oikeeta pussia.
Mä varmaan lähtisinkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Elvispossu:Arvaakkaa kuka dorka heitti eilen 6 tuollasta tuttia roskiin!!!! :headwall: :headwall: Enkä lähe kaiveleen kellarista oikeeta pussia.
Alkuperäinen kirjoittaja Elvispossu:meillä menee kuivatavara polttoon ja niitä pusseja on noin 30....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Elvispossu:Arvaakkaa kuka dorka heitti eilen 6 tuollasta tuttia roskiin!!!! :headwall: :headwall: Enkä lähe kaiveleen kellarista oikeeta pussia.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mietin:Voikohan sama henkilö lähettää useamman kerran tutteja? Niin että saatais vaikka kaksi heijastinpupua..