Vielä kerran siitä pirun keräyksestä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pimmi84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pimmi84

Jäsen
03.05.2006
371
0
16

Eli siitä surullisen kuuluisasta piltin ja bonan kirjakeräyksestä...

Minulle kun ei ole VIELÄKÄÄN tullut ainuttakaan kirjaa, vaikka keräsin etiketit kolmeen kirjaan ja lähetin parikin päivää ennen keräyksen loppumista.
Olenko ainoa vai vieläkö joku muukin on ilman kirjaa/kirjoja?
Kait tässä on pakko alkaa ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun... Mietin vain että onko siitä mitään apua? Sanovatko vain että odota vielä jonkun aikaa, kyllä ne tulee vai joko väittävät että kaikki kirjat on jo lähetetty?

Nyppii kyllä kunnolla ku irrottelin ihan hemmetinmoisen määrän niitä etikettejä ja nyt alkaa näyttää siltä että koko homma oli aivan turhaa |O

Kyllä muakin alkaa jo pikkuhiljaa ottamaan päähän. Odota nyt vielä vaikka keskiviikkoon asti. Ite laitoin reilu viikko sitten perjantaina palautetta ja viikon päästä, eli viime pe, sain vastauksen vasta. Ovat siis viime viikolla laittaneet viimeset kirjat postiin (kuinkahan mones kerta kun ovat muka jo postittaneet). Ite ainakin aattelin sinne keskiviikkoon asti ootella, ja sitten laittaa taas palautetta jos ei kirjoja näy. Muuten, alkuperäisistä kirjoista ainakin osa on loppunut, ja tilalle on hankittu korvaavia kirjoja, ehkä tämäkin syynä pitkään odotukseen.

Mä soitin asiakaspalveluun pari viikkoa sitten, ja palvelu on ollut tosi loistavaa. Puhelimeen vastannut henkilö oli tosi ystävällinen, otti tietoni ylös (nimi, osoite, milloin lähetin etiketit, mitkä kirjat tilasin) ja lupasi selvittää asiaa. Ja on selvittänytkin; on soittanut mulle jo kolme kertaa ja kertonut missä mennään. Yksi kirja tuli perjantaina, ja toisen pitäisi tulla tällä viikolla.
Alkuperäiset kirjat on todellakin loppuneet, mutta tilalle saatavat kirjat on mun mielestä parempia =). Baby Einstein-kirjojen tilalle tuli Nalle Puhia (arvoltaan 4-5? enemmän kuin alkuperäiset) ja sen Pienen karhun suuren juhlakirjan tilalle tuli Nalle Puh eläinkirja, joka sekin on kalliimpi kuin alkuperäinen kirja.

Pääsinpäs sanomasta :D

Just kävin hakemassa postit ja oli tullu jopa YKSI kirja!
Tosiaan mullekin tuli siinä mukana lappu jossa oli siitä että kirjat vaihtunu, mutta eipä tuo mua haittaa...
Jospa tällä viikolla sais sitten ne loputkin :whistle:

Yhteistyössä