Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja Aurora78 harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Jep:
ap on kiittämätön paskiainen
Tai sitten tässä kyläpaikassa oltiin tosi pihejä. Itsellä ainakin on tapana että jos vieraita tulee, niin heille laitetaan hyvät tarjoilut, en mitään "halpis"-juttuja edes ilkiäisi pöytään laittaa.
mità sulla on tarjolla? kai kaapissa aina mineraalivettà, hedelmàmehuja, proseccoviinià ja camparisodaa? ja suolaiseksi mità?
No ei minullakaan tuollaiset tarjoilut, mutta olen tottunut jo kotoa siihen, että kun tietää etukäteen että vieraita tulee, niin silloin esim. leivotaan jotain, tai ostetaan kaupasta jotain hyvää kahvileipää. Tai joskus olen esim. tehnyt jotain suolaista piirakkaa.
En ymmärrä miten kaikki otti NÄIN tunteella tämän aloituksen.. Ehkä ap:n tarkoitus oli ilkeillä, ja siitä en pidä minäkään, ja jos ei ole varaa hyviin tarjoiluihin niin ei sille mitään voi. Mutta jos käy kylässä jossain varakkaassa perheessä, ja tarjoiluna on vaikka kuivunutta tavallista pullaa, tai vaikka Marianne-keksejä, ja mehua joka laimennettu vedellä niin että ei siinä mehu enää paljoa maistu, niin kyllä siinä on kyse pihiydestä. Minä en ilkiäisi edes laittaa tuollaisia tarjoiluja vieraille jos ei sitten olisi ihan pakko rahatilanteen takia.