Huvitti kyläpaikan tarjoilut :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

heh

Vieras
Emäntä ihan tohkeissaan selitti kuinka oli tehnyt mahtavan hyvää mustikkapiirakkaa itse keräämistään marjoista. No olihan se sellainen kuiva käntty, vaniljajäätelö teki siitä siedettävän. Ja lisäksi tarjosi halpamerkin keksejä ja kehuskeli, kun oli ostanut parempaa kahvia: presidenttiä. :D Itse kaupunkilaisena ja maailmaa kiertäneenä olen hiukan tottunut mitä tarkoitetaan paremmilla tarjoiluilla. ;)

Mullehan tuli ihan paha mieli sinun ilkeilystä. =(
Hänellä on pienemmät piirit kuin sinulla ja nuo oli hälle isoja asioita. Ja hänen mielestä piirakka oli hyvää. Kyllä minullekin jaksetaan piirakoita ja pullia kehua, mutta kuivia känttyjä ne on minun mielestä kaikki.

Porvoosta päivää.. noin tarkkaa selostusta ei kukaan uskaltais laittaa tänne.. kuitenkin päiväinen emäntä täällä nyt surffailis ja kauhukseen huomais tilityksesi

Kyllä pistää minutkin vähän surulliseksi nämä turhanpäiväiset muiden mollaamis ja itsensä ylentämisketjut. Ajatella jos tämä nyt osuu kyseisen henkilön silmiin niin siinä saattaa olla ilta pilalla.

Eikä tämmöisessä aloituksessa ole mitään järkeä. Kyllä minäkin saan harva se päivä epätäydellistä tarjottavaa ja esim. huonoja lahjoja, mutta ei niistä tarvi koko maailmalle kuuluttaa. Ei ole niin ihmeellinen asia, ja saatan vielä kehdata syödä/pitää esillä jotain mautonta juttua ihan kohteliaisuudesta, kun minua ei niin hirveästi hävetä, että täytyisi korostaa sitä omaa paremmuttaan haukkumalla toisten tuotoksia.

Alkuperäinen kirjoittaja porvoosta juu:
Taitaa olla sama aloittaja kuin maitoketjussakin.

heh, onhan tuo vähän tökeröä mollata toisen tarjoiluja.. siis jos piirakka on omasta meielstä hyvää, ja sitä muutkin on kehunut niin saattaapa olla emännällä käsitys että piirakka olis hyvää.. ja nyt vaan sitten yks ei siitä tykänny.. samaten nuo keksit, samalta ne maistuu on sitte merkki se halvempi vastaava taikka ihan "aito ja oikea"

mut toi maito juttu, mie oon samaa meiltä sen ketjun aloittajan kanssa.. on tökeröä tilata hienossa ravintoalssa iso lasi maitoa :D
mie oon samanlaisessa tilanteessa purru huulta etten älähtäis..

Muistui mieleeni minun Hermanni-kakku, jota tarjosin naapurille (siis olin sen laittanut jo valmiiksi).
Naapuri maistoi sitä ja vähän nyrpisti nenäänsä ja tuumasi 'minä raapisin tähän hieman sitruunankuorta'.
Samainen rouva oli sitten vääntänyt oman hermanninsa ja oli vetänyt todella överiksi, siinä oli hedelmänpaloja mm. kirsikkaa ja se maistui todella kummalliselle.

Minusta se Hermanni oli hyvää ihan sellaisenaan. :D