Huvittavimpia unohduksia

  • Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti
:D
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Minulta katoaa toisinaan sanoja... Kun olin TYKSissä tekemässä neuropsykkarin testejä, näytettiin kuvaa, jossa oli yksisarvinen, pamautin oitis "unicorn!!... eiku...äh, hitto mikä siipihepo toi nyt oli...otsateräinen... yksisarvinen?" Ja olen siis äidinkielenäni suomea puhuva/unohtava ihminen.
Ei sais helteen pehmittämille kertoilla tommosia.. :D :D Siipihepo.. :D Vedet valuu silmistä ja maha tulee taatusti kipeeks.. :D
 
:D
Alkuperäinen kirjoittaja SweetestPoison harmailee:
itse söin aikanaan lihapiirakkaa, kun kaveri soitti. miulta hävisi päästä täysin, mitä syön ja kuvailin siinä sitten " sellainen pullea, ruskea, jauhelihaa välissä".. :D
Eikä.. :D :D ei enää näitä.. vatsalihakset ei kestä enää nauramista.. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Minulta katoaa toisinaan sanoja... Kun olin TYKSissä tekemässä neuropsykkarin testejä, näytettiin kuvaa, jossa oli yksisarvinen, pamautin oitis "unicorn!!... eiku...äh, hitto mikä siipihepo toi nyt oli...otsateräinen... yksisarvinen?" Ja olen siis äidinkielenäni suomea puhuva/unohtava ihminen.
:LOL: Jestas, mulle tulee kanssa joskus noita, ettei muista asioiden suomenkielistä nimeä. Ja ihan suomenkielinen kaveri olen kuitenkin :)
Joo, sama täällä..ja mä puhunkin välillä ihan finengelskaa, vaikka mikään haka enkussa ookkaan.,..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Minulta katoaa toisinaan sanoja... Kun olin TYKSissä tekemässä neuropsykkarin testejä, näytettiin kuvaa, jossa oli yksisarvinen, pamautin oitis "unicorn!!... eiku...äh, hitto mikä siipihepo toi nyt oli...otsateräinen... yksisarvinen?" Ja olen siis äidinkielenäni suomea puhuva/unohtava ihminen.
:LOL: Jestas, mulle tulee kanssa joskus noita, ettei muista asioiden suomenkielistä nimeä. Ja ihan suomenkielinen kaveri olen kuitenkin :)
Joo, sama täällä..ja mä puhunkin välillä ihan finengelskaa, vaikka mikään haka enkussa ookkaan.,..
Se on finglish. Jos puhuu ruotsia ja englanti sekaisin, se on svengelska. Sori OT.

 
jojo
Jaa juu, olenhan mä kerran keittänyt makkarakeittoakin ja ihmetellyt, miksi se on jotenkin kummallista.

Pilkoin makkarat ja valkosipulit, rusksitin ne, kuorin ja pilkoin perunat, laitoin keittojuureksia jne. Maistoin ja huomasin, että jotakin puuttui. Ei maistunut siltä, miltä piti. Maustoin ja maustoin soppaa, todetakseni, että suolaa ja pippuria on aivan riittämiin. Jossakin vaiheessa tuli sitten mieleen, että valkosipulia voisi laittaa lisää, se kun ei maistunut oikeastaan ollenkaan. No ei varmaan - eikä maistuneet makkaratkaan - en vain kattilaan tuijottaessani ollut hoksannut, että makkarat ja sipulit olivat edelleen paistinpannussa. Ihmekös tuo, jos ei maistu makkarasopalta.

Onneksi en ehtinyt miehelle tarjota sitä, ihmetellen, kun maku on erikoinen :whistle:
 
-Jonttu-
Ukolle kerran yritin kertoa, että söin paahdettua leipää. En vaan millään muistanut, mikä on "leivänpaahdin". Kuvailin sitten, että tein leipää sillä keltaisella laatikolla jossa on kaksi koloa päällä. :)
 
kuikki
Juu ja meikä on mm. kierrellyt keskikaupungin pikkuputiikkeja vaunujen kanssa kunnes tulin katsoneeksi vaunujen alle "koriin". Pari roskispussia, toinen vaipparoskis siellä olivat kulkeneet haisemassa mukana. Mahtoi ihmisillä olla kummastelemista :D

Olin ne sisältä ottanut mukaan, että mennessä heitän roskin, kas kummaa -unohdin.

On sitä joskus lapsikin unohtunut autoon, mutta onneksi ei kovin monen metrin päähän ole ehtinyt, kun hoksattiin, että jotain puuttuu..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Minulta katoaa toisinaan sanoja... Kun olin TYKSissä tekemässä neuropsykkarin testejä, näytettiin kuvaa, jossa oli yksisarvinen, pamautin oitis "unicorn!!... eiku...äh, hitto mikä siipihepo toi nyt oli...otsateräinen... yksisarvinen?" Ja olen siis äidinkielenäni suomea puhuva/unohtava ihminen.
:LOL: Jestas, mulle tulee kanssa joskus noita, ettei muista asioiden suomenkielistä nimeä. Ja ihan suomenkielinen kaveri olen kuitenkin :)
Joo, sama täällä..ja mä puhunkin välillä ihan finengelskaa, vaikka mikään haka enkussa ookkaan.,..
Se on finglish. Jos puhuu ruotsia ja englanti sekaisin, se on svengelska. Sori OT.
Voi kiitos. LOL. :xmas:
 

Yhteistyössä