Huvittavimpia unohduksia

  • Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Liptoni:
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Alkuperäinen kirjoittaja Liptoni:
'Taitaa olla mennee pilalle, nuonuo, no höh, siasta tehtyjä viipaleita ja hemmetisti suolaa niissä'
Kuka arvaa? :D Ukko ties salamana
Pekoni?
Jep :D
Alko heti tekee mieli pekonia :p

Mä usein tehostan noita selityksiä käsiliikkeillä ja erilaisilla äänitehosteilla. On varmasti ihmisillä hauskaa kaupoissakin, jos mulla on joku hukassa...
Eilen ikeassa, kysyin "sitä semmosta juttua, joka laitetaan tiskikoneen alle ettei vedet mee rakenteisiin ja tuu hometta. Se semmonen muovikaukalo, juunou" ja kädet vispas niin prkleesti... :ashamed: Ystävällinen myyjä toki tiesi että tulvasuojasta puhuin.
 
Koikkalainen
Asun taajaman ulkopuolelle ja meidän pitää viedä omat roskasäkit tuonne keräyspisteelle. Sanomattakin selvaa mitä siinä aina käy. Mä ajelen tuolla ympäriinsä sitten sorkikset autossa. Näillä lämpösillä voitte kuvitella miltä haisee. Viimeks mentiin kirjastoon ja pihalla tajusin että saatana että haisee! varmasti haistiin koko kööri kauheelle kun sisälle mentiin. Kaupaan mennessä laitan monesti tyhjät pullot (aina paljon) kärriin jo autolla ja teen ostokset ja vien autoon sitten takas ne pullot ja ostokset,,ja laitan yleensä sinne roskasäkkien joukkoon :(
 
jojo
Alkuperäinen kirjoittaja SweetestPoison harmailee:
tiedättekö muuten, mikä on " lärpäke" ? :D valitin siitä kerran miehelleni.. entä "haris" tai "hytikka" ? :D näitä meikäläisen omia sanoja..
Olisko kaksi viimeistä varis ja hyttynen/itikka?
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja SweetestPoison harmailee:
tiedättekö muuten, mikä on " lärpäke" ? :D valitin siitä kerran miehelleni.. entä "haris" tai "hytikka" ? :D näitä meikäläisen omia sanoja..
Minäpä kävin hakemassa Mossadille kännykkä paketista unohtuneen "tökkeimen", joka muuttui myyjän puheessa "lirputtimeksi", mutta yhtä kaikki, puuttuva juttu saatiin ja nyt MOssad saa tökkiä kosketusnäyttöä virallisella esineellä. :D

"Lärpäke" on ulkoneva, heiluvainen osa tai vaikka minihame tai toppi, leveämpi, kuin "viuhale"
 
SweetestPoison harmailee
Alkuperäinen kirjoittaja jojo:
Alkuperäinen kirjoittaja SweetestPoison harmailee:
tiedättekö muuten, mikä on " lärpäke" ? :D valitin siitä kerran miehelleni.. entä "haris" tai "hytikka" ? :D näitä meikäläisen omia sanoja..
Olisko kaksi viimeistä varis ja hyttynen/itikka?
jep :D voin nyt kertoa tuon lärpäkkeenkin, eli paidan kaulus joka jää takin alle huonosti ...
 
nää on kivoja
oltiin kaverin kanssa kävelyllä ja molemmilla oli vaunut. juteltiin jotain siinä ja salamasti kaveri sanoo, KATO RIIKINKUKKO! mä katon ympärilleni ja etsin silmilläni riikinkukkoja joka on pyrstö levällään, mutta ei sielä meni fasaaninaaras pieninen sulkineen.. :D
 
minmin
Kaveri unohti lapsensa kauppaan. Kävi niin kiireessä ettei muistanut että lapsi oli mukana. Lähti autolla ajamaan kotia kohti ja matkalla muisti että hitto kun se penska oli mukana ja ajoi takaisin. Lapsi istui tyynesti kaupan rappusilla odottamassa.
Ja lapsi oli siis jo 12v ja oli pikkukylän lähikaupasta kyse.
 
Mä oon unohtanut kuopukseni olemassaolon.

Eräänä aamuna heräsin, leikin esikoiseni kanssa, ja jostain alkoi kuulua vauvan itkua. Ajattelin että naapurissa on vauva kylässä. Esikoinen (2 v) sanoi että vauva itkee, minä siihen että joo niin itkee. Jatkoimme leikkiä. Vauvan itku jatkui, ja ihmettelin että kuuluupa se selkeästi. Esikoinen taas: äiti, meidän vauva itkee! Minä siihen että joo....hä, meidän vauva?! Ai niin, mähän synnytin jo viikko pari sitten! Ja ryntäsin hakemaan vauvan :ashamed:
 
Inka
Me unohdettiin vauva nukkumaan pinnikseen kun lähdettiin lomareissulle. Keskellä yötä oli lähtö ja suunnitelmissa oli napata se viime hetkellä nukkuvana taksiin mukaan. Molemmat mies ja minä luultiin, että toinen otti vauvan. Istuttiin taksiin ja ihmettelin kun kuski ei lähtenytkään liikkeelle. Kunnes kysyi, että oliko tuohon kaukaloon tarkoitus tulle joku istumaan...
 
s
Alkuperäinen kirjoittaja Inka:
Me unohdettiin vauva nukkumaan pinnikseen kun lähdettiin lomareissulle. Keskellä yötä oli lähtö ja suunnitelmissa oli napata se viime hetkellä nukkuvana taksiin mukaan. Molemmat mies ja minä luultiin, että toinen otti vauvan. Istuttiin taksiin ja ihmettelin kun kuski ei lähtenytkään liikkeelle. Kunnes kysyi, että oliko tuohon kaukaloon tarkoitus tulle joku istumaan...
tää on aika paha. mieti jos olisitte vasta lentsikassa tms minne olittekin menossa.. niin huomannu??
 
Inka
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Alkuperäinen kirjoittaja Inka:
Me unohdettiin vauva nukkumaan pinnikseen kun lähdettiin lomareissulle. Keskellä yötä oli lähtö ja suunnitelmissa oli napata se viime hetkellä nukkuvana taksiin mukaan. Molemmat mies ja minä luultiin, että toinen otti vauvan. Istuttiin taksiin ja ihmettelin kun kuski ei lähtenytkään liikkeelle. Kunnes kysyi, että oliko tuohon kaukaloon tarkoitus tulle joku istumaan...
tää on aika paha. mieti jos olisitte vasta lentsikassa tms minne olittekin menossa.. niin huomannu??

No niinpä. Tosin en usko, että oltaisi kovin kauaa voitu olla huomaamatta, kyllähän mä olisin halunnut katsoa sinne kaukaloon, että nukkuuko viela jne. Ja eikohän olisi viimeistään check-innissä huomautettu, että yksi henkilö puuttuu :D.
 
vieras
Keräilin autosta kamoja samalla kun puhuin puhelimessa tuttuni kans. Huomasin kännykkäpussin ja rupesin huutaan puhelimeen et minne *piip* mä sen puhelimen jo puskin. Luurin toisesta päästä kuului et häh? Mitä nää etit? Mä et puhelinta. Tuttava räjähti nauraan ja mä et mitä nä siel hirnut?! Se haloo on varmaan tippunut töihin. Luurista kuului vaan et ootko sä ihan selvä, sähän puhut siihen puhelimeen koko ajan. Äiti oli vissin pikkasen väsy :D
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Keräilin autosta kamoja samalla kun puhuin puhelimessa tuttuni kans. Huomasin kännykkäpussin ja rupesin huutaan puhelimeen et minne *piip* mä sen puhelimen jo puskin. Luurin toisesta päästä kuului et häh? Mitä nää etit? Mä et puhelinta. Tuttava räjähti nauraan ja mä et mitä nä siel hirnut?! Se haloo on varmaan tippunut töihin. Luurista kuului vaan et ootko sä ihan selvä, sähän puhut siihen puhelimeen koko ajan. Äiti oli vissin pikkasen väsy :D
:LOL: :LOL: :LOL:



http://wonyou632.blogspot.com/2008_01_01_archive.html


Stasin kaveri oli pakannut leirille kaksi oikean jalan saapasta ja nyt hänet tunnetaan porukassa nimellä Oikeanjalansaapas.
 
Nämä on kaikki tapahtuneet mun isälle:

Isä muutti pois siitä asunnosta jossa minäkin olin varttunu, muutti yhteen kihlattunsa kanssa. No, neljänä päivänä peräkkäin isä ajoi töistä kotiin sinne vanhaan kotiin eikä uuteen. Yhtenä noista kerroista soitti minulle että missäs hänen nyt pitäisikään olla :D

Kaatoi myös kerran itselleen teetä, ihmetteli sitten miksi tiskipöydällä on niin paljon vettä. Ei muistanut laittaa kuppia alle...

Korjasi mun pyörää, otti siitä takarenkaan kokonaan irti ja teki jotain ja laittoi renkaan paikoileen. Tuli sitten sisälle ja laittoi keittiönpöydälle kolme ruuvia. "En enää löytänyt näille paikkaa, mutta kyllä sillä pyörällä ajaa voi" :D
 
Ai niin tuli mieleen isän työkaveri, jolla on työpaikalla omalla pöydällään monet lukulasit. Välillä hänellä on kahdet-kolmet lasit päällekäin, koska ei näe kunnolla ja laittaa lasit päähän vaikka yhdet jo on päässä.

Optikolla ei tietenkään suostu käymään :D
 
IhanaValo
:LOL: Nää on hauskoja..ei tuu itelle mieleen mitään, johtunee muutenkin huonosta muistista.. :snotty:

Miulla kans unohtuu jotkut sanat, siinä sitten koitan kelailla että mikähän se puuttuva sana mahtoikaan olla..ihan suomeksi.
 
vieras
Tämä tapahtui tänään:
Meillä on täällä töissä tapana, että se joka aamulla tulee ekana, keittää kahvit ja sit porukalla juodaan kahvit. Tänään minä keitin kahvit ja minulle kuului siis myös kahvin keittimen sammutus ja putsaus.
Juuri kun olin kahvit saanut keitettyä soi minulla työpuhelin. Asia kesti niin kauan, että muut oli jo omat kahvikuppinsa juonut ja lähdössä hommiin, kun tulin puhelimesta. Päätin sitten ottaa kupin kahvia työpöydän ääreen ja juoda siinä.
No minä fiksuna menin tyhjän kahvikupin kanssa keittiöön ja totesin, että laitampa tuon kahvin ensin pois kun kaikki on juonut ja kaadoin sen viemäriin ja hoidin normaalit keittimen sammutukset ymt. ja sitten tyytyväisenä otin kahvikupin käteen, että otampa nyt sitä kahvia. Siinä vaiheessa vasta tajusin, että olin juuri kaatanut sen viemäriin.
 
Yksvaan
[quote="Phoebsi"
Korjasi mun pyörää, otti siitä takarenkaan kokonaan irti ja teki jotain ja laittoi renkaan paikoileen. Tuli sitten sisälle ja laittoi keittiönpöydälle kolme ruuvia. "En enää löytänyt näille paikkaa, mutta kyllä sillä pyörällä ajaa voi" :D[/quote]

OMG!
 
JONSERED Karhunkantaja


Ns. taskuruuveja. ;)

Minä laitoin kakruna mopoa korjatessani kaikki irtoruuvit kenkään, sieltä ne sitten kivuliaasti löytyivät, jos oli ylimääräisiä jäänyt. Papa kutsuu niitä nimellä "taskuruuvit", ne sujautetaan huomaamatta taskuun. :saint:
 

Yhteistyössä