Huvittavaa kun joku parikymppinen kuvittelee tietävänsä jotain elämästä :)

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Hmmm"
No sellanen kakara voisi ensinnäkin opetella vähän käytöstapoja siinä pätemisen tarve-kiimoissaan.
Taittelin ihan ok niitä serviettejä, ja vaikka en ois taitellutkaan, puuttumisen tapa oli hällä väärä.
Lunatic, sä nyt jutuillasi vähän suolaat näitä esittämiäsi pointteja... Ei älykäs, järkevä, elämästä tajuava nelikymppinen puhu noin muista ihmisistä.

Lunatic
[QUOTE="Hmmm";24772784]Lunatic, sä nyt jutuillasi vähän suolaat näitä esittämiäsi pointteja... Ei älykäs, järkevä, elämästä tajuava nelikymppinen puhu noin muista ihmisistä.[/QUOTE]

Kyllä puhuu. Pistän sen servietti-rinsessan törttöilyn juuri iän piikkiin, ja annan anteeksi. Eli ymmärrän vanhempana ja viisaampana.:whistle:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
vrs
Kyllä puhuu. Pistän sen servietti-rinsessan törttöilyn juuri iän piikkiin, ja annan anteeksi. Eli ymmärrän vanhempana ja viisaampana.
Sinä vissiin luulet olevasi tosi kova muija, kun et "välitä" muiden mielipiteistä ja sanot, mitä ajattelet. Ja ylpeilet sillä. Haukut muita ja puhut rumasti, harvemmin sinulla kuitenkaan mitään todellista sanottavaa on, saatikka mitään perusteita tai pohjaa puheillesi. Omaa epävarmuutta ja heikkouttasihan sinä vain peittelet. Kannattaisi ihan aktiivisesti pyrkiä vähän mukavampaan käytökseen ja positiivisempaan mieleen, niin olisi sinulla itselläsikin helpompi olla. Se lähtee siitä päätöksestä, että vain päättää jaksaa yrittää olla olematta vittupää.

g
kyllä mä oon tavannut monta reilu 30 vuotiaasta aina jonnekkin 50v asti joiden kohdalla mietin että hohhoijjaa. :D kyllähän parikymppisistä suurin osa varmaan on "elämästä tietämättömiä" mutta on niitäkin jotka tietää/ joutuneet kokemaan ihan liikaa siihen ikään nähden.

"joku"
[QUOTE="vieras";24771179]mä tiesin parikymppisenä ihan liikaa ikään nähden. siinä ei ollut mitään huvittavaa.[/QUOTE]

Sama täällä. Olen parikymppinen ja kokenut enemmän kuin moni nelikymppinen (mm. vanhempien kuoleman ja nuoremmista sisaruksista huolehtimisen).

nellien
[QUOTE="vieras";24771165]Ei voi kuin huokaista ja hymyillä ymmärtäväisesti :)[/QUOTE]

tuota mä olin parikymppisenä ei niin helpon vauvan äiti(ja mua oli mukavasti siinä loppuraskaudesta petetty ja sen lisäksi jätetty) kyllä kuule aika äkkiä oli tietoa tosi elämästä,veikkaan että kaikki ei koe ikinä tuollaista

Servietti-rinsessa oli hyvä esimerkki pätemisen tarpeessa piehtaroivasta parikymppisestä. Mun viisaus tai sen puute, ei asiaa muuta miksikään.:attn:
No ei se servietti-rinsessa kyllä edusta suurta osaa parikymppisistä, eihän kukaan normaali (parikymppinenkään) nyt mene tuntemattomalle pätemään jostain SERVIETIN TAITTELUSTA. :D :D

Nuorethan usein nimenomaan miettivät, että kuin noloooo ym, ja tollanen neuvominen nyt ainakin on ihan h*lvetin noloa. :D

Ei nelikymppinen niin teekään. Nelikymppinen tietää että sellasta ikää kuin joku mystinen "aikuisuus", ei ole tavallaan olemassakaan. 20V taas luulee saavuttaneensa ton ihmeellisen ja kummallisen aikuisuuden ja käyttäytyy sillä tavalla, miten KUVITTELEE aikuisen käyttäytyvän... ja se jos mikä on huvittavaa sivusta katsoen.
Kumma että ne nelikymppiset kuitenkin tuntuvat välillä olevan ihan oikeutettuja katsomaan sieltä aikuisen maailmastaan parikymppisiä alaspäin, vaikka nämä eivät itse mitenkään korostaisi näennäistä aikuisuuttaan. Se jos joku on huvittavaa ja aika irvokasta sivusta katsottuna :xmas:

Lunatic
Kumma että ne nelikymppiset kuitenkin tuntuvat välillä olevan ihan oikeutettuja katsomaan sieltä aikuisen maailmastaan parikymppisiä alaspäin, vaikka nämä eivät itse mitenkään korostaisi näennäistä aikuisuuttaan. Se jos joku on huvittavaa ja aika irvokasta sivusta katsottuna :xmas:

No minä en ainakaan revi tästä ketjusta pelihousujani kuten jotkut mun kommenteista. Se on varmaan sitä elämänkokemusta, ettei vedä pikkuasioista hernettä nenään.:xmas:

"hmmm"
No minä en ainakaan revi tästä ketjusta pelihousujani kuten jotkut mun kommenteista. Se on varmaan sitä elämänkokemusta, ettei vedä pikkuasioista hernettä nenään.:xmas:
En minäkään vedä kaikista pikkuasioista hernettä nenään. Vedän herneen nenään ylimielisistä ja ilkeistä ihmisistä, jotka laukovat typeryyksiä osaamatta edes perustella niitä.

tuota mä olin parikymppisenä ei niin helpon vauvan äiti(ja mua oli mukavasti siinä loppuraskaudesta petetty ja sen lisäksi jätetty) kyllä kuule aika äkkiä oli tietoa tosi elämästä,veikkaan että kaikki ei koe ikinä tuollaista
Miksi ihmeessä rankat kokemukset toisivat yksinään tietoa 'tosi' elämästä. Samalla tavalla ne onnelliset ja hyvät tapahtumat tuovat sitä tietoa.

Hmm. Näin suhteellisen ulkopuolisena keskustelusta lähes jokaisen kommentin läpi pläränneenä muutama on vaikuttanut siltä että ovat vetäneet hieman henkilökohtaisemman herneen nenukkiin ja omien sanojensa mukaan ovat edustaneet kaiken ikäistä sakkia.

Ja sun kommenteissa ärsytystä herättää ihan ketjusta riippumatta yleensä (väittäisin että voin tässä tilanteessa vähän yleistää) tarkoituksenmukainen kärjistely ja yleistys, itsensä korostaminen ja täysi kykenemättömyys asettua toisten ihmisten asemaan.

Tällainen edustaa elämänkokemusta? Jaa, sulla on kyllä joku oppitunti jäänyt väliin.

Miksi ihmeessä rankat kokemukset toisivat yksinään tietoa 'tosi' elämästä. Samalla tavalla ne onnelliset ja hyvät tapahtumat tuovat sitä tietoa.
Sitä paitsi vastaan voi ottaa ihan mitä tahansa kokemuksia ja joko oppia niistä jotain, antaa niiden jättää positiivisessa mielessä jälkensä itseensä, tai sitten olla oppimatta.

On paljon niitä jotka ovat vastoinkäymisistä vahvistuneet ja voi varmasti sanoa että elämänkokemus ja myös viisaus on karttunut, mutta on myös paljon niitä jotka vain katkeroituvat ja sulkeutuvat. Voiko heistä sanoa samaa?

Lunatic
No ei se servietti-rinsessa kyllä edusta suurta osaa parikymppisistä, eihän kukaan normaali (parikymppinenkään) nyt mene tuntemattomalle pätemään jostain SERVIETIN TAITTELUSTA. :D :D

Nuorethan usein nimenomaan miettivät, että kuin noloooo ym, ja tollanen neuvominen nyt ainakin on ihan h*lvetin noloa. :D

Kyllä iso osa 2kymppisistä varmaan käyttäytyy kuin 2kymppiset yleensä. Se nyt ei mitään avaruustiedettä ole. Yksi ikävaihe siinä kuin muutkin.

Servieteillä tai ilman.

Lunatic
Hmm. Näin suhteellisen ulkopuolisena keskustelusta lähes jokaisen kommentin läpi pläränneenä muutama on vaikuttanut siltä että ovat vetäneet hieman henkilökohtaisemman herneen nenukkiin ja omien sanojensa mukaan ovat edustaneet kaiken ikäistä sakkia.

Ja sun kommenteissa ärsytystä herättää ihan ketjusta riippumatta yleensä (väittäisin että voin tässä tilanteessa vähän yleistää) tarkoituksenmukainen kärjistely ja yleistys, itsensä korostaminen ja täysi kykenemättömyys asettua toisten ihmisten asemaan.

Tällainen edustaa elämänkokemusta? Jaa, sulla on kyllä joku oppitunti jäänyt väliin.
:D Ok, koitan ottaa palautteen rakentavasti vastaan.

Yhteistyössä